Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan du hoppa upp å sätta dej på!Nån mer som skippar sömnen inatt och ska kolla Kanada - USA nu?![]()
Då hoppas vi på att det blir värt detDet kan du hoppa upp å sätta dej på!
Känns som ett bra val.Spanar jag med! Degen e på Kanada
Tippar 4-2 eller 5-2Känns som ett bra val.
Har inte tippat själv, men säger 3-1 till Kanada.
Därför att alla de bästa skall få vara med och tävla, så de bästa från EU förutom Swe och Fin samt Czech är med där, samma med alla under 23 i Nordamerika.Har inte följt hockeyn senaste 10 åren, så nu hänger jag inte riktigt med. Vad är "Lag Europa" och "lag Nordamerika" och varför uppstod de?
Viktigt att nämna att det är NHL som är organisatör.Har inte följt hockeyn senaste 10 åren, så nu hänger jag inte riktigt med. Vad är "Lag Europa" och "lag Nordamerika" och varför uppstod de?
Dock noll att göra med world cupHan håller inte igen på profilbilden åtminstone.
![]()
Kollar mate!Nån som kollar inatt? Obetydlig match visserligen men uppesittarkväll som uppesittarkväll och hockey som hockey s a s.
Kollar mate!
Det har blivit lite av en jipposport. Hade varit roligare om typ Schweiz och Slovakien varit med istället.Har inte följt hockeyn senaste 10 åren, så nu hänger jag inte riktigt med. Vad är "Lag Europa" och "lag Nordamerika" och varför uppstod de?
Det har blivit lite av en jipposport. Hade varit roligare om typ Schweiz och Slovakien varit med istället.
Det har blivit lite av en jipposport. Hade varit roligare om typ Schweiz och Slovakien varit med istället.
Fast....det är ju en jipposport. Jag tycker dock det är underhållande när det är gruppspel där alla möts en gång och sen finalspel i bäst av 1 match. Så borde hockey alltid spelas!Lugn nu, det är fett att ha en turnering där de bästa syns, det är bra för hockeyn, visst vissa lag är ihopplock men de "bästa" kanske inte alltid att föredra men i detta formatet funkar det, dem "hela" lagen är i slutspelet och de tar sig troligen längst. (Troligen Kanada och Sverige i final)