• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yema Daytona

Hallå, har funderat på att starta en Yema-tråd och gjorde lite forum-arkeologiska efterforskningar. Därav denna trådens bump.

Är det OK att fortsätta på den här tråden som en generell Yema-tråd då det finns en så härlig start med Daytonan och lite historik? Borde flyttas till Diskussion i så fall.
Vet inte om det finns tillräckligt stort intresse för en renodlad Yema Daytona tråd, eller om den ska vara en generell Yema-tråd.

Oavsett ser jag inte anledningen till att flytta den till diskussion. De intressanta Yema'orna? är ju vintage, så passar bra här oavsett vilken riktning tråden tar.

Ok, tack för inspel, då gör jag nog en nutida Yema-tråd under diskussions-delen.
När jag har en Tema Daytona (som jag gärna köper ”hint hint”) postar jag här.

otroligt snygga klockor! Hur ser sambandet mellan dagens produktion och den tidigare ut, lever något av det gamla ägandeskapet kvar eller är det helt nytt?

Tillbaka
Topp