• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yonsson&Molle SRPA21 LE Club - Hur många orginials är vi kvar?

Har du kvar din Basel PADI?

  • Japp! Stannar hos mig tills Herren hämtar upp mig

    Röster: 23 67.6%
  • Tyvärr, finns inte kvar hos mig :(

    Röster: 11 32.4%

  • Totala väljare
    34
  • Enkät stängd .

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
IMG_20170312_121004.jpg

Min är kvar och konmer inte lämna. Ang nummer har jag inte koll, kortet är kvar i Sverige.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
BoR ser ut att klä den riktigt bra! Hur fixar man den? Maila Yobokies?

Var förresten inte med på gruppköpet, men tråden om det fick mig att införskaffa en! Keeper for sure!
Jag vet inte då jag fick hjälp att ta hem denna men det låter som en framkomlig väg. Kör hårt. Tycker det lyfter klockan rejält även om jag inte hade ngt emot orginallänken.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
BoR ser ut att klä den riktigt bra! Hur fixar man den? Maila Yobokies?

Var förresten inte med på gruppköpet, men tråden om det fick mig att införskaffa en! Keeper for sure!

Jag vet inte då jag fick hjälp att ta hem denna men det låter som en framkomlig väg. Kör hårt. Tycker det lyfter klockan rejält även om jag inte hade ngt emot orginallänken.

BoR är grym på padin! Och yes, man mailar Yobokies! :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Min försvann iväg i ett byte och befinner sig nu i vårt grannland i väst. Ingen skräll kanske. Klarade inte av glappet mellan ändlänkar och boetten som jag hade på min. Tyckte den var cool i början men när stora PADI-vågen sköljde över halva Seiko-sortimentet så försvann lite av charmen.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpte en förra sommaren dock inte gruppköpet, den lämnar aldrig, börjar få sina första repor nu, Sen har jag haft en ny inplastad som jag tänkt spara som såldes och sen köpte jag en ny igen som jag nu tänkt spara :)

Såg ju att det fanns J (Japan) version också så kanske borde hittat en sån innan det är försent så jag har 2 inplastade klockor sparade :)
 

demondave

Rolex
Den var kul att testa, ännu roligare att hämta ut. Stannade ganska länge, men klickade inte helt. Så när en annan klocksnackare var sugen på på köp när vi sågs för en helt annan affär rök den. Tog inte ens ut premium för att den hade papper på att den varit i min ägo :D
 
Topp