• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

corbendallasx

Friends of KS
Köpte en G-shock av Yonsson nyligen. Snabb leverans helt enligt besked. Snabb och rak kommunikation. Det blir inte mycket lättare än så här att köpa klocka :)
Det är bara att tuta och köra!

Tackar.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Köpte en klocka i 30-tusenkronorsklassen av Yonsson. Inga som helst problem - snabb och trevlig kommunikation, med en mycket snabb frakt efter betalning. Har bara gott att säga!
 

Frobomm

Omega
Köpte en Rolex-länk av yonsson. Skickade snabbt som vinden, och länken stämde bra överens med hur den var beskriven i annonsen. 100 % good-guy!
 

Watch out

Cartier


Sålde en digitalare till yonsson.
Pengar inswishat på direkten och allt bara välstånd!
Good-guy och tack för en smidig affär.


shopwith.jpg

 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig o wonderbar att ha göra med.
Köpte klocka i cirkus 40tusen klasse, han kunde enkelt blåsa skiten ur mig men passerade helt klart Goodguy testet ;)
image.jpeg
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt en 10 K klocka av denna man. Välpaketerad klocka är bara förnamnet.
Klockan var lika fin som beskriven, 100% GG
 

Dammen

Cartier
Köpte en Pulsar av @och är mycket nöjd! Trevligt bemötande, bra beskrivning, snabb leverans. Rekommenderas! Good Guy!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Köpte en Sinn kronograf. Jag tvekade aldrig att handla av Yonsson, då han har har en låååång historik och gott rykte som säljare. En Goodguy!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Adopterat en till klocka, mycket nöjd, han har börjat ge klippkort nu, var 5te klocka är gratis :hilarious:

Det blir säkert fler i framtiden, tomten har bra smak och tar hand om klockorna, de lilla stunden han har de ;)
image.jpeg
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Köpt av Yonsson. Allt hur smidigt som helst. Skickade bra bilder, snabbt och bra postat, snabb och tydlig kommunikation. Gör gärna affärer med denna herre igen!:)
 
Köpt: Breitling Military Rubber samt blacksteel viklås.
Omdöme: Skick som nytt, snabb frakt, helt enligt överenskommelse, rekommenderas!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Fick ett PM med erbjudande på SARG007 då jag någon vecka tidigare visat intresse för den i en tråd.
Snabb affär och ännu snabbare frakt! Han bjöd dessutom på några 20mm band då jag hade dåligt med de hemma.
Klockan är i helt nyskick och inga konstigheter!

Helt klart Good Guy med öronen öppna när man skrivit att man är sugen på en klocka i hans ägo :)
 
Topp