• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

yonsson

Köpt Panerai 422 av @yonsson Jag tror inte att någon tvivlar på hans goodguystatus vid det här laget men kan intyga att även jag har haft en supersmidig affär! Klocka i utlovat skick! 10/10.

Köpte en vintage SEIKO av @yonsson, allt enligt beskrivning. Han ordnade även ett par länkbitar till min Pogue vilket är väldigt uppskattat! Här handlar du tryggt, goodguy!

Köpte en Casio WSD F30 av Yonsson! En otroligt snabb och smidig affär. Gör gärna fler affärer med Yonsson i framtiden!

Möttes upp och köpte GS av yonsson - allt igenom trevlig och smidig affär. Mycket tillmötesgående för att synka ihop när/var/hur vi skulle träffas!

Köpte en klocka i 10’ klassen av @yonsson på distans
Trevlig dialog, snabb hantering/leverans och allt i utlovat skick
Kan till 100% rekommendera för andra och för mig själv till framtida affärer

Uppföljning av min affär med @yonsson
Ett cert eftersändes och igen trygg och exemplarisk hantering, med en twist dessutom
Kan man bli mer 100% GG!? Ja i sådana fall är det denne herre ni ska göra affär med

Yonsson agerade mellanhand när hans kompis köpte en klocka på distans av mig. Snabb och smidig affär, alla tummar upp!

Tillbaka
Topp