Laddar...

Zed

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Zed, 23 augusti 2013.

1. Jonaz

Jonaz Silver

Från:
    Göteborg
    Köpt rolle helt utan problem. När min swisch protesterade mot det "höga" beloppet fick jag med klockan hem så jag kunde föra över pengarna med hjälp av bankdosan. Detta efter ha setts tio minuter. Solklar good guy i min bok.

Zed gillar detta.
  2. Breitling1

Breitling1 Tantal

Sålde en en Breitling till Zed. 100% Goodguy

Zed gillar detta.
  3. sandenmikael

sandenmikael Plast

Köpte precis en Rolex av Zed, ärlig och rak riktigt bra kille! Allt gick bra till, kan rekommendera honom starkt!

Zed gillar detta.
  4. Magnlar

Magnlar Silver Premium

Från:
    Stockholm
    Zed är en hederlig och ärlig man. 100% goodguy. Snabb och mycket bra förpackat. Jag kommer aldrig tveka att köpa av Zed igen.
    Rekommenderas honom starkt!!!

Zed gillar detta.
  5. Brattmyhr

Brattmyhr Plast

Köpte en submariner av zed, blev nästan förvånad hur snabbt och smidigt allt gick

À++++++++++

Stort tack och önskar dig all lycka i framtiden!

Zed gillar detta.
  6. Omen

Omen Heja Eslöv!

Köpte idag en grym Santos de Cartier i 18K av Zed som motsvarade annonsen mycket väl, jag kan varmt rekommendera honom, snabbt och smidigt!

Zed gillar detta.
  7. Mathiasw

Mathiasw Plast

Köpte en Submariner av Zed, Swishade över pengar och hade klockan i handen en vardag senare.
    Rekommenderar honom varmt till andra!

Zed gillar detta.
  8. Khoma

Khoma Tantal

Andra gången jag handlar av Zed.
    100 % Goodguy, ödmjuk hjälpsam och jävligt kunnig.
    Det som gör det lite extra roligt är att det känns väldigt personligt när man gör affärer med honom.

Zed gillar detta.
  9. Picke79

Picke79 Tantal

Sålde till Zed i fredags. 100% nöjd med affären (fast när bilden på "min" klocka dök upp i dagens klocktråd så kändes det inte 100 :( )

Zed gillar detta.
  10. Carlton

Carlton Tantal

Sålt en klocka till Zed och stämmer in i kören; gott bemötande och pålitlig. Gör gärna fler affärer med Zed i framtiden.

Zed gillar detta.
  11. Nicke

Nicke Plast

Har köpt och sålt en del klockor men aldrig tidigare fått så snabba svar och återkopplingar som jag fick av Zed.

Klockan kom dagen efter insättning av pengarna och klockans skick stämde väl överens med bilder och beskrivning.

Betyg 10/10 ☺️

Mvh

Niklas

Zed gillar detta.
  12. Dicktatorn

Dicktatorn NJA 1980 s. 725. Friends Of KS

Åter igen en riktigt lyckad affär med Zed. 110 % nöjd på alla sätt. Rekommenderar honom varmt :happyhappy:

Zed gillar detta.
  13. Cybergurra

Cybergurra Plast

Köpte en klocka av Zed, snabba svar och väldigt tillmötesgående och hjälpsam, klockan samt tillbehör helt enligt beskrivning.
    Rekommenderas varmt.

Zed gillar detta.
  14. Johe

Johe Titan

Köpte en Panerai, mycket smidig affär! Snabba svar och extremt snabb leverans. Allt som beskrivet och perfekt förpackat.

Zed gillar detta.
  15. Jan Arnheim

Jan Arnheim Plast

Tack för smidig och proffsig affär samt överlämning!

Zed gillar detta.
  16. Gentle_Giant

Gentle_Giant Tantal

Sålde min Panerai till denna herre, snabba svar och trevligt bemötande. Tack för affären! :)

Zed gillar detta.
  17. Roadlake

Roadlake Plast

Köpte en Panerai av Zed i fredags och allt var precis som utlovat!
    Kan varmt rekommendera honom!

Zed gillar detta.
  18. closetplayer

closetplayer Silver

Sålde en Rolex till Zed, mycket trevlig, snabb betalning utan strul. Mycket pålitlig, gör gärna fler affärer med honom 100% Good Guy:)

Zed gillar detta.
  19. Johe

Johe Titan

Ett tillägg till denna affären var att jag efter en dryg vecka upptäckte att något var fel med uppdragningen. Påtalade detta och Zed fixade det mycket smidigt så nu har den en ny krona och går som en klocka igen, utan några som helst bekymmer! Rekommenderas därför ännu mer nu - det är ju när en affär får bekymmer som man kan skilja de riktiga goodguysen från de andra. Här kan ni handla utan att fundera.

Jonaz och Zed gillar detta.
  20. Totte

Totte Brons

Från:
    Skåne
    Zed är 100% GG!! Super seriös, super snabb och supertrevlig.

Zed gillar detta.
  21. christian-h

christian-h Platina

Handlat av Zed, även träffat honom personligen och det är en trevlig jävel. Helt klart good guy! Paketet anlände efter endast 15 timmar hos mig efter betalning. Guldstjärna i kanten.

Zed gillar detta.
  22. OskarK

OskarK Platina Premium

Sålde en Rolex F2F till @Zed. Mycket smidig och trevlig affär! :)

Zed gillar detta.
  23. InFeFe

InFeFe Tantal

Möttes halvvägs för att göra upp en affär gällande en 116718. Upptäckte en liten repa på safirglaset. Utan konstigheter splittade Zed kostnaden med mig fast jag inte beskrivit den. Väldigt trevlig kille och super att ha o göra med. Skulle gladeligen göra affär med igen! Bara +++ i min bok!

Zed gillar detta.
  24. aleks

aleks Aka Wi

Sålde en Daytona till @Zed. Grymt smidig affär. Dealar gärna igen.

Zed gillar detta.
  25. Elefantpojken

Elefantpojken Plast

Smidig affär, smidig kille. 100% Goodguy.

Zed gillar detta.
  26. MrBaad

MrBaad Plast

My first time I buy from a privat person, and Zed made it a very good experience for me.
    I bought a 16610LV from Zed. Quick and professionel job for the whole process.
    If Zed has another watch, that I am looking for, I will with no doubt use him again
    Regards

Zed gillar detta.
  27. karloscar

karloscar Titan

Köpte en Tudor sub av Zed. Bra beskrivning, snabb leverans!

Zed gillar detta.
  28. DonDraper

DonDraper Platina Premium

Gjort affär med @Zed ! Snabb, rak och ärlig kommunikation! Klockan levererades på säkrast möjliga vis och var helt enligt beskrivingen! Gör gärna affär igen!

Zed gillar detta.
  29. Lund

Lund Tantal

Jag köpte en EXP II av Zed och jag måste säga att det är den snabbaste och smidigaste affären jag någonsin gjort över nätet. Började prata med honom under kvällen på söndagen och hade klockan på armen tidigt på tisdagsmorgon. Och klockan översteg mina förväntningar i skick.
    Jag kan starkt rekommendera honom!
    Grym kille!

Zed gillar detta.
  30. B1884

B1884 Guld

Från:
    Göteborg
    Köpt en Rolex av Zed samt gtg'at flertalet gånger. Supertrevlig snubbe! 100% goodguy och jättesmidigt att göra affärer med. :)

Zed gillar detta.