• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

Jonaz

Rolex
Köpt rolle helt utan problem. När min swisch protesterade mot det "höga" beloppet fick jag med klockan hem så jag kunde föra över pengarna med hjälp av bankdosan. Detta efter ha setts tio minuter. Solklar good guy i min bok.
 
  • Like
Reactions: Zed

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Zed är en hederlig och ärlig man. 100% goodguy. Snabb och mycket bra förpackat. Jag kommer aldrig tveka att köpa av Zed igen.
Rekommenderas honom starkt!!!
 
  • Like
Reactions: Zed

Brattmyhr

Breitling
Köpte en submariner av zed, blev nästan förvånad hur snabbt och smidigt allt gick

À++++++++++

Stort tack och önskar dig all lycka i framtiden!
 
  • Like
Reactions: Zed

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Köpte idag en grym Santos de Cartier i 18K av Zed som motsvarade annonsen mycket väl, jag kan varmt rekommendera honom, snabbt och smidigt!
 
  • Like
Reactions: Zed

Mathiasw

Breitling
Köpte en Submariner av Zed, Swishade över pengar och hade klockan i handen en vardag senare.
Rekommenderar honom varmt till andra!
 
  • Like
Reactions: Zed

Khoma

Cartier
2-Faktor
Andra gången jag handlar av Zed.
100 % Goodguy, ödmjuk hjälpsam och jävligt kunnig.
Det som gör det lite extra roligt är att det känns väldigt personligt när man gör affärer med honom.
 
  • Like
Reactions: Zed

Picke79

Cartier
2-Faktor
Sålde till Zed i fredags. 100% nöjd med affären (fast när bilden på "min" klocka dök upp i dagens klocktråd så kändes det inte 100 :( )
 
  • Like
Reactions: Zed

Carlton

Cartier
Sålt en klocka till Zed och stämmer in i kören; gott bemötande och pålitlig. Gör gärna fler affärer med Zed i framtiden.
 
  • Like
Reactions: Zed

Nicke

Breitling
Har köpt och sålt en del klockor men aldrig tidigare fått så snabba svar och återkopplingar som jag fick av Zed.

Klockan kom dagen efter insättning av pengarna och klockans skick stämde väl överens med bilder och beskrivning.

Betyg 10/10 ☺️

Mvh

Niklas
 
  • Like
Reactions: Zed

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Åter igen en riktigt lyckad affär med Zed. 110 % nöjd på alla sätt. Rekommenderar honom varmt :happyhappy:
 
  • Like
Reactions: Zed

Cybergurra

Breitling
Köpte en klocka av Zed, snabba svar och väldigt tillmötesgående och hjälpsam, klockan samt tillbehör helt enligt beskrivning.
Rekommenderas varmt.
 
  • Like
Reactions: Zed

Johe

Omega
Köpte en Panerai, mycket smidig affär! Snabba svar och extremt snabb leverans. Allt som beskrivet och perfekt förpackat.
 
  • Like
Reactions: Zed

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Sålde en Rolex till Zed, mycket trevlig, snabb betalning utan strul. Mycket pålitlig, gör gärna fler affärer med honom 100% Good Guy:)
 
  • Like
Reactions: Zed

Johe

Omega
Köpte en Panerai, mycket smidig affär! Snabba svar och extremt snabb leverans. Allt som beskrivet och perfekt förpackat.

Ett tillägg till denna affären var att jag efter en dryg vecka upptäckte att något var fel med uppdragningen. Påtalade detta och Zed fixade det mycket smidigt så nu har den en ny krona och går som en klocka igen, utan några som helst bekymmer! Rekommenderas därför ännu mer nu - det är ju när en affär får bekymmer som man kan skilja de riktiga goodguysen från de andra. Här kan ni handla utan att fundera.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Handlat av Zed, även träffat honom personligen och det är en trevlig jävel. Helt klart good guy! Paketet anlände efter endast 15 timmar hos mig efter betalning. Guldstjärna i kanten.
 
  • Like
Reactions: Zed

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Möttes halvvägs för att göra upp en affär gällande en 116718. Upptäckte en liten repa på safirglaset. Utan konstigheter splittade Zed kostnaden med mig fast jag inte beskrivit den. Väldigt trevlig kille och super att ha o göra med. Skulle gladeligen göra affär med igen! Bara +++ i min bok!
 
  • Like
Reactions: Zed

MrBaad

Breitling
My first time I buy from a privat person, and Zed made it a very good experience for me.
I bought a 16610LV from Zed. Quick and professionel job for the whole process.
If Zed has another watch, that I am looking for, I will with no doubt use him again
Regards
 
  • Like
Reactions: Zed

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gjort affär med @Zed ! Snabb, rak och ärlig kommunikation! Klockan levererades på säkrast möjliga vis och var helt enligt beskrivingen! Gör gärna affär igen!
 
  • Like
Reactions: Zed

Lund

Cartier
Jag köpte en EXP II av Zed och jag måste säga att det är den snabbaste och smidigaste affären jag någonsin gjort över nätet. Började prata med honom under kvällen på söndagen och hade klockan på armen tidigt på tisdagsmorgon. Och klockan översteg mina förväntningar i skick.
Jag kan starkt rekommendera honom!
Grym kille!
 
  • Like
Reactions: Zed

B1884

Audemars
2-Faktor
Köpt en Rolex av Zed samt gtg'at flertalet gånger. Supertrevlig snubbe! 100% goodguy och jättesmidigt att göra affärer med. :)
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp