• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

TeQu

Omega
Sålt 2 klockor på distans till @Zed, trevlig och väldigt professionell. Jag gör gärna affärer igen. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed
Sålde en Hublot i rosé till @Zed efter lite skön sms-konversation med ytterligare foton.
Pengarna satt på mitt konto dagen efter och jag skickade den till honom.

Inga konstigheter och jag gör mer än gärna fler affärer med Zlatan.

100% goodguy
 
  • Like
Reactions: Zed

JDQ

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka till Zed, snabb betalning, trevlig kommunikation och allmän smidig affär. Gör gärna affär igen.
 
  • Like
Reactions: Zed

Jey

Cartier
Köpt en Rolex av Zed.
Trevlig, professionell och levererades även till mig med bättre skick än förväntat!
GG!
 
  • Like
Reactions: Zed

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär med Zed. Smidig och trevlig kommunikation, mycket enkel att ha att göra med. Hade inte tvekatinför att köpa av eller sälja till honom igen, han gör skäl för titeln ’Approved Dealer’ här på KS!
 

Linkan

Rolex
Har köpt hjälpt en kompis att komma i kontakt med ZED angående att införskaffa en Rolex, 100% GG och superenkel att göra med.
Gör gärna affärer igen!
 
  • Like
Reactions: Zed

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt i 100k-klassen på distans till @Zed . Mycket trevlig och snabb affär som inte kunnat gå smidigare 😃
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges!
 
  • Like
Reactions: Zed

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Sålt 3 st Omegor till @Zed idag. Träffades F2F och allt gick smidigt och var hur trevligt som helst. Kul att diskutera klockor med någon som har full koll och som dessutom ger dig tips!
Kan varmt rekommendera att göra affär med honom.
Hoppas att göra det själv snart igen 😀!
 
  • Like
Reactions: Zed

Tachymeter

Cartier
Gjorde en bytesaffär IWC/Omega med @Zed / Swissera.
Det var en smidig affär, bytet gjordes F2F med en mycket trevlig pratstund och diskussion om klockor över en kopp kaffe.
Rekommenderas, 100% GG 👍.
 
  • Like
Reactions: Zed

PerS

Omega
Sålt en Submariner till Swissera; gick väldigt smidigt och snabbt! Trevlig liten pratstund med Zed också :)
 
  • Like
Reactions: Zed

Tachymeter

Cartier
Sålde en Heuer till @Zed / Swissera.
Smidig affär även denna gången som gjordes F2F med en trevlig pratstund över en kopp kaffe.
Rekommenderas, 100% GG 👍.
 
  • Like
Reactions: Zed

Fedor

Cartier
Inte för att @Zed behöver det, men lämnar ändå för sakens skull ett positivt omdöme likt alla andra. Så, elva tummar upp av tio möjliga. Bra snack, bra nivå och precis så som distanshandel ska gå till!
 
  • Love
Reactions: Zed

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpt Panerai av @Zed och har är verkligen mån om att man ska vara 100% nöjd. Det var en angenäm deal från början till slut.
110% GG i min bok.


Ploprof
 
  • Love
Reactions: Zed
Topp