Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Update: Blev tyvärr en retur då det inte framgick på telefon att bakstycket saknade helt borstning och klockan var inte polerad 1ggr varsamt av Zed utan polerad x-antal gånger i sitt liv. Enligt Zed är orsaken tygband som t.ex. Nato en orsak till slitaget på bakstycket och han erbjöd att åtgärda detta med ny borstning så tummen upp där.Köpte en kanonfin Rolex 14060m från 2007 av Zed och allt gick snabbt och smidigt med trevlig kommunikation hela vägen!. Proffsigt och jag kände mig väl omhändertagen!.
Helt klart 100% goodguy och jag gör gärna fler affärer med Zed i framtiden!![]()
Update 2, Klargörande: JAG VAR INTE UTE EFTER EN OPOLERAD KLOCKA!, utan jag kunde utifrån Zed:s bilder i annonsen se att klockan blivit polerad av Zed MEN frågade om hur allvarlig poleringen var och fick svaret: "Mycket varsamt polerad etc.". Utöver det ingen mer info. Zed gav mer information om polering när konflikten blossade upp angående bakstycket!. Då fick jag infon att klockan inte var opolerad som enligt tidigare annonsen: https://klocksnack.se/threads/14060-fullset-opolerad-2-liner-prisbump-18-1.85609/#post-2150145Ett tydliggörande till föregående referens. Blev en liten miss att baklocket inte var fotat, det händer ibland att klockor burits väldigt mycket på nato och att lockets borstade yta blir lite polerat med åren. Detta är lätt åtgärdat vilket också erbjöds. Alternativt en retur.
Kunden informerades om att klockan var polerad i telefon redan innan köpet var genomfört. Kunden var dock ute efter en opolerad klocka vilket jag noga påpekade om att detta inte var men att den såg bra ut med mycket skärpa och tjocklek kvar. Jag tar otroligt detaljerade bilder just för att undvika missförstånd och för att visa skicket såsom det faktiskt är. Ibland är bilderna övertydliga och snarare förstorar vissa små grejer som man inte ens tänker på i verkligheten. Är en kund missnöjd försöker jag alltid lösa det på bästa sätt då jag tror stenhårt på att en bra affär har två nöjda parter.
Jag nämnde aldrig hur många gånger klockan varit polerad utan bara att klockan varit polerad, sedan är det upp till köparen att avgöra skicket utifrån bilderna i annonsen. Beklagar missförståndet, men är glad över att returen gick smidigt! Hoppas som sagt att du hittar rätt klocka.Update 2, Klargörande: JAG VAR INTE UTE EFTER EN OPOLERAD KLOCKA!, utan jag kunde utifrån Zed:s bilder i annonsen se att klockan blivit polerad av Zed MEN frågade om hur allvarlig poleringen var och fick svaret: "Mycket varsamt polerad etc.". Utöver det ingen mer info. Zed gav mer information om polering när konflikten blossade upp angående bakstycket!. Då fick jag infon att klockan inte var opolerad som enligt tidigare annonsen: https://klocksnack.se/threads/14060-fullset-opolerad-2-liner-prisbump-18-1.85609/#post-2150145
När köpet var genomfört trodde jag att klockan var polerad 1ggr mycket varsamt!
Säger det en gång till att jag var INTE ute efter en opolerad klocka och hade jag varit det så hade jag undvikit denna cirkusen!. Olyckligt men nu är det löst med en retur!.
Jag nämnde aldrig hur många gånger klockan varit polerad utan bara att klockan varit polerad, sedan är det upp till köparen att avgöra skicket utifrån bilderna i annonsen. Beklagar missförståndet, men är glad över att returen gick smidigt! Hoppas som sagt att du hittar rätt klocka.
Ni som har köpt av mig eller sålt till mig får gärna lämna ett omdöme.
/Swissera AB genom Zed