• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zingo77

-RI-

Patek
2-Faktor
Har gjort affärer med @Zingo77 tidigare, alltid lika smidigt. Sålde en GS denna gång, snabba beslut, helt problemfritt. Goodguy!
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Trench av Zingo och är hur nöjd som helst. Den skickades samma dag som betalningen anlände och var före dess superbehjälplig med mått osv för att vi skulle vara säkra på att den skulle passa. GG på alla sätt!
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär i 80k klassen. En klocka till hans håll och två till mitt håll.

Upplevde skicket på klockan inte riktigt motsvarade mina förväntningar, vi löste dock det problemet bra så kan varmt rekommendera @Zingo77

100% goodguy.
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpt av @Zingo77 F2F. Har även träffat herren vid flertalet tillställningar tidigare och nu fått äran att även köpa en fin klocka av honom. Bara gott att säga om denne hedersman. En mycket smidig affär med trevligt snack. Rekommenderas varmt!
 

Dahl

Breitling
Köpt OT av @Zingo77. Väldigt smidig att ha att göra med och supertrevlig. Grejerna var helt enligt beskrivet skick. 110% GG
 

3R1K

Cartier
Gjorde en mycket trevlig och smidig affär med denna herren och kan varmt rekommendera som en pålitlig och trevlig säljare tack
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Jag sålde klocka på distans till @Zingo77 . Seriös och trevlig köpare som jag gärna gör flera affärer med i framtiden. 100% GG!!
 

BAM

Omega
Sålt en klocka till @Zingo77. Alltigenom en trevlig och snabb affär. Bra och tydlig kommunikation. Seriös köpare och jag gör gärna fler affärer i framtiden.
100% GG i min bok.
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Köpte en GS på distans. Bra kommunikation och välpaketerad försändelse.
Gör gärna affär igen 100% GG
 
Topp