• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ZODIAC BAZAAR 10-0

70-talsstänkare!
Zodiac Sea Dragon Chrono , bättre bruksskick med felfritt glas å bezel.
Diameter 42,5mm utan krona. Ronda 5021.d quartzverk. Kupat glas.
Kommer på kalasfint bundstrap.

Denna är underbar!
qe2u4e6u.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
OHPF


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skriv gärna ut nypruserna också. Har iiiingen aning om hur billigt detta är. :bored:
 
Klassiska klassiker Anti-Panda stil!
Zodiac Sea Dragon Chrono , första serien SDC inte re-edition.
Diameter 42,5mm utan krona. Ronda 5021.d quartzverk. Kupat glas.
Bezel och glas är kalasfina. Boetten har repor men är i bra skick med tanke på ålder. Överkänsliga får lämna on för polering/borstning. Den mest populära Sea Deagon Chronon.
Med anledning av trycket så får ni nöja er med en beskrivning av komplett paket. Klockan på bilden men utan bund. Kommer istället på svart originalstrap, med bandverktyg, med brunt skinnband och ett sprillans Nato.

ete8epet.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Igge

Panerai
Personligen så kopplade jag inte riktigt med Zodiac Hulken.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Igge

Panerai
Andra? Nu känner jag mig trög om frågan var riktad till mig ;)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Fullt ös! Har packat, postat och lagt upp klockor hela dagen. Små frö med galenskap som nu sprider sig för vinden. Jag ser fram emot måndag när allt briserar. Usama Bin Jajjamensan tvinnar sitt tunna skägg och hånler...

Ja, ja...

Nu kör vi på!
Här har vi den mest populära V-Wolfen. Den enda Neo-Zodiacen som hade ett liv på klockforumen pre Jajjamensans evangelium.
En pansarvagn. Här i ruggigt bra skick. Ruggigt bra! Samma spec som den orangea i övrigt.
Det här borde gå undan...

e8y4e8yv.jpg





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fullt ös! Har packat, postat och lagt upp klockor hela dagen. Små frö med galenskap som nu sprider sig för vinden. Jag ser fram emot måndag när allt briserar. Usama Bin Jajjamensan tvinnar sitt tunna skägg och hånler...

Ja, ja...

Nu kör vi på!
Här har vi den mest populära V-Wolfen. Den enda Neo-Zodiacen som hade ett liv på klockforumen pre Jajjamensans evangelium.
En pansarvagn. Här i ruggigt bra skick. Ruggigt bra! Samma spec som den orangea i övrigt.
Det här borde gå undan...

e8y4e8yv.jpg





Sent from my iPhone using Tapatalk
OHPF

Nästa 21.30


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok, det är lite omständigheter kring denna. Väntetid omkring en vecka pga att den är inlämnad för modulbyte. Lämnades in idag när jag uppräckte datumhaveri. Så fördel nytt verk när den levereras.
Kommer med svart originalband inte det på bilden. Bättre begagnad med 100% glas och mycket fin bezel.
Skickar med bandverktyg som kompensation för "leveranstid".

5yju2ypy.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hmm, det där som väntar runt hörnet...
Men kanske är meningen med livet det som händer just nu. Mindfullness för satan. Här och nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp