• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zombieapokalypsen

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
som lembas,men utan smak, är lika hårt som plywood och har inget utgångsdatum;)
en bekant hade en lastpall med leverpastejen hemma förut, vi får göra en räd där också;)

Dansstilen var faktiskt helt ny för mig, men som gammal elektriker borde man ju kunna koppla ihop något roligt:D
Taggtrådsmatta, kablar, aggregat, löv/granruskor för kamouflage. Rätt vanligt bland närskyddsförband att ordna till och koppla in bilbatterier. Klev rakt in i en en gång utanför Boden när vi skulle slå ut en FO-grpstab. Pirrar bra i kroppen. Kissade på mig lite.
 

P-A

Sir Spamalot
Jag skulle ta min luminox, min gränsforsyxa och min kapade sida sida 12ga hagel :)
Behöver inte mer.

2012-10-10183315_zps3fecb501.jpg


2013-01-25233304.jpg
 

Joseph

Cartier
Vågar man verkligen ha en automatare som enda ur? Är det zombies a la I Am Legend så kan det vara bra att kunna veta exakt vad klockan, så man vet hur lång tid det är kvar innan solen går upp/ner.[emoji48]

Hade nog blivit en Suunto för min del. Som vapen hade jag snickrat ihop ett hemmagjort skjut!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Det får nog bli min robusta Pam 510, överlevnadsboken i bakfickan och en kofot (kan inte hantera skjutvapen eller armborst så skulle nog skjuta mig i foten..)
Sedan ge mig ut på havet med familjen i en segelbåt och lära mig äta fisk.
Eller åka till Sibirien med en djävla massa ved :)
image.jpg
 

Nexus

Panerai
116610, Feldmesser 78 och tre säckar snus. Sedan håller jag Lidingöbron till Ragnarök och två veckor till.
 
Topp