• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zozoo

Jimmie

Breitling
Äntligen fick jag tag på en 68.00.01 box till min klocka.
@Zozoo fixade detta utan problem. Ödmjuk,seriös och väldigt bra på kommunikation den säljaren.
Rekommenderar
 

Roxen

Cartier
Kanonbra kille som troligen känner den lokala postmästaren givet den oerhört snabba frakten. Tack för trevlig och bra affär! :)
 

Klando

Omega
Sålt en klocka i 50+klassen till Zozoo på distans. Ombudet som han skickade var precis lika trevligt som @Zozoo själv. Snabb och tydlig kommunikation. Utöver klockaffären så diskuterade vi även flera andra nördiga klockämnen på telefon. 100 % GG.
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
@Zozoo kom och hälsade på mig idag. Vi bytte klockor i det dyrare segmentet. Vi hade en mycket trevlig pratstund om klockor givetvis. En trevlig bekantskap som jag säkert kommer att träffa igen. Mycket kunnig och lång erfarenhet från klockbranschen. En hyvens kille med andra ord. 100%!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Då sågs @Zozoo och jag igen för nya klockaffärer i plus 125-området. Som vanligt trevligt möte med bra klocksnack. Andra affären samma vecka med denna Good-Guy säger väl allt!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Köpte en länkbit i guld/stål. Mottogs snabbt och smidigt. Helt till belåtenhet. Att @Zozoo är en Good Guy bevisade han en tredje gång denna vecka.
 

Olaola

Panerai
Har genomfört en bytesaffär i högre prisklass med @Zozoo f2f i hemma hos mig.
En mycket trevlig man som jag gärna gör fler affärer med i framtiden. 100% GG!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Har gjort affär med @Zozoo igen! En mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig person, jag gör gärna fler affärer framöver. 100% Goodguy!
 
Topp