Åh, en polsk attachéväska!En liten påse, Done!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh, en polsk attachéväska!En liten påse, Done!
Ni måste helt enkelt ställa frågan till stilgurun på forumet....
@Ernesto vad säger stilguden från Västerås? Några mansbags där?
gillar läder, men ryggsäckar tillhör, likt läderkepsar och läderbyxor den kategori som inte gör sig bra i läder tycker jag. byxor undantaget om man är jim morrison.
enda ryggsäcken jag kan komma på som jag möjligen skulle kunna ha är en fjällräven kånken. känns lite hipster dock
Du är nog ute och hojar lite.Lite? Kånken känns väl som ett redigt politiskt statement fortfarande, eller är jag helt ute och cyklar?
Väldigt tjusig!En av mina käraste ägodelar. Kan väl uppfattas som feminin av vissa men har inte fått några negativa kommentarer och skiter högaktningsfullt i det. Jag får plats med allt jag behöver.
bästa tipset hittills! var hittar man dessa? nytillverkat funkarJag gillar stuket på gamla axelremsväskor i galon. Tänk såna med tryck från flygbolag. Bra storlek, lite vattentåliga och mysig retrokänsla, särskilt om man hittar en äkta och inte nytillverkat.
När jag säger ryggsäck, menar jag till en väldigt casual/sportig outfit. Absolut inte till kostym eller så.
Lite manbag varning på denna dock.. En Messenger väska ska vara så pass stor att det får plats en bärbar dator i den - och helst inte mindre än så.
Helt uppriktigt, vad är det för typ av persedlar ni bär omkring på som tarvar en liten nätt väska?
Är det jobbmarerial? Då finns portfölj.
Ute med ungarna på whatever? Messengerbag.
Skogshärjningar? Gamebag eller typ ryggsäck.
När annars behöver man en liten väska?
Alltså, inget ont om små väskor, undrar bara vad ni har i dem?
bästa tipset hittills! var hittar man dessa? nytillverkat funkar
Blogginlägget jag snodde bilden från har två länkar till nätbutiker. Dock är inlägget från 2009 så ingen garanti på att säljarna finns kvar.
http://www.ultraswank.net/travel/retro-airline-and-hostess-flight-bags/
Annars finns det en hel del på ebay såg jag nu, både nytillverkat och vintage.
Lite OT med jag har en sån fast 60L varianten. Det är seriöst den bästa väskan jag någonsin köpt! En trogen medpassagerare på resorna.Javisst, om den ser ut såhär !
Exakt.Lite OT med jag har en sån fast 60L varianten. Det är seriöst den bästa väskan jag någonsin köpt! En trogen medpassagerare på resorna.
Ja, ryggsäck går fett bort