Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har letat efter precis en sÄn, men de flesta ref Àr ju runda. Vill ha en sÄn du har. Om du inte misstycker, fotar jag av sidan och tar med din ref till lokala urisJag Àr grymt nöjd med min GWM5610-1, men lÀngtan efter en G-Shock med ABC gnager lÀtt i hjÀrtat. Jag har tidigare kört med Suunto X-lander och Suunto Core, men de kÀkar batterier utan motstycke. Men lösningen finns visst dÀr ute. "Rangeman⊠Rangeman".
Ăr lite sugen pĂ„ en g-shock för att kunna ha en digital dunka runt klocka. DĂ„ det snart Ă€r jul sĂ„ minns jag att en slĂ€ktings pojkvĂ€n körde en g-shock och kavaj till julmiddagen förra Ă„ret.
Lilla och G-shock Àr inte ord man lÀser varje dag
Precis en sÄdan har jag skaffat mig i höstas, har dock satt Natoband pÄ den, Àr helnöjd med den.Jag Àr grymt nöjd med min GWM5610-1, men lÀngtan efter en G-Shock med ABC gnager lÀtt i hjÀrtat. Jag har tidigare kört med Suunto X-lander och Suunto Core, men de kÀkar batterier utan motstycke. Men lösningen finns visst dÀr ute. "Rangeman⊠Rangeman".
Precis en sÄdan har jag skaffat mig i höstas, har dock satt Natoband pÄ den, Àr helnöjd med den.
Skönt med en klocka som man inte behöver vara det minsta rÀdd om, & atomic timekeeping funkar tillrÀckligt ofta för att hÄlla mig nöjd, trots att jag bor i Norrland.
TyvÀrr gick min batterinivÄ ned pÄ M idag, klockan har inte sett nÄgon sol alls pÄ lÀnge, det har varit ett nÀstan konstant grÄvÀder hÀr i veckor...
Dock trodde jag att den skulle hÄlla sig pÄ H liite lÀngre, för den fick vara flera heldagar i solen nÀr jag fick den, men, men, tydligen inte tillrÀckligt mycket...
I vÀrsta fall lÀgger jag den mörkt sÄ den hamnar i "djupsömn" & tar fram den i början pÄ nÀsta Är nÀr solen syns mera frekvent.
https://www.google.se/search?q=g shock nato&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=YFDbVKOoA4X6ygO-uoHwCA&ved=0CCQQsAQ&biw=1536&bih=727&dpr=1.25#imgdii=_&imgrc=UvNMWLeqrxAHEM%3A;DbFYRhDKwSmFFM;http%3A%2F%2Fi173.photobucket.com%2Falbums%2Fw60%2Fwalkuere_photos%2FG-Shock%2FP1000124.jpg;http%3A%2F%2Fforum.tz-uk.com%2Fshowthread.php%3F125609-G-Shock-GW5600-NATO-strap-conversion;640;480Kan man sÀtta pÄ nato pÄ en sÄn hÀr?
Eller mesh? Eller sitter originalbandet fast?
https://www.google.se/search?q=g+sh...-G-Shock-GW5600-NATO-strap-conversion;640;480
Ser ut att gÄ pÄ vissa modeller, annars finns det en liten tillÀgsbit du kan bestÀlla pÄ eBay fÄr nÄgon tia sÄ det gÄr.
HÄller med, tillÀgsbiten Àr ful. Men tyckte att han bloggarn fick till det bra!Hmm sÄg inget vidare ut va..
HÄller med, tillÀgsbiten Àr ful. Men tyckte att han bloggarn fick till det bra!
Precis en sÄdan har jag skaffat mig i höstas, har dock satt Natoband pÄ den, Àr helnöjd med den.
Skönt med en klocka som man inte behöver vara det minsta rÀdd om, & atomic timekeeping funkar tillrÀckligt ofta för att hÄlla mig nöjd, trots att jag bor i Norrland.
TyvÀrr gick min batterinivÄ ned pÄ M idag, klockan har inte sett nÄgon sol alls pÄ lÀnge, det har varit ett nÀstan konstant grÄvÀder hÀr i veckor...
Dock trodde jag att den skulle hÄlla sig pÄ H liite lÀngre, för den fick vara flera heldagar i solen nÀr jag fick den, men, men, tydligen inte tillrÀckligt mycket...
I vÀrsta fall lÀgger jag den mörkt sÄ den hamnar i "djupsömn" & tar fram den i början pÄ nÀsta Är nÀr solen syns mera frekvent.
Kan man sÀtta pÄ nato pÄ en sÄn hÀr?
Eller mesh? Eller sitter originalbandet fast?
Shit va jag just blev sugen pÄ en G-Chock!
Börjar ju komma upp i "skaffa barn" Älder och med nÀrmare eftertanke Àr det alltid bra att ha nÄt sjukt tÄligt liggande.
Efter lite googlenade har jag kommit fram till att det Àr en DW-6600 jag vill ha. SÄklart har den slutat sÀljas nu (2010)
Fel forum, jag vet men: nÄgon som har en liggande?
sjukt lÄnad bild