Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det finns g-shocks i stÄl ocksÄ.
Bruker selv en Casio G-Shock Riseman! Det er nok den klokken jeg bruker mest, pga den tÄler alt! I tillegg er det kjekt med Solar og Atomic timekeeping, oppdaterer seg hver natt!
VÀldigt praktiska och sÄ, men mitt svar blir ÀndÄ Aqualand
Hublot CF Chrono
Classic fusion Àr vrölsnygga! Lite dyrare Àn en g-shock dock.Hublot CF Chrono
http://www.creationwatches.com/prod...-atomic-mtg-s1000d-1a4jf-mens-watch-4921.html
Helt klart en grym G-shock men med en prislapp pÄ 7 lök tappar det lite sin charm som "billig beater" enligt mig
HÄller med dÀr. KÀnslan av att kunna göra exakt vad som utan attriskera klockan Àr en skön kÀnsla. Lite som friheten av att dra pÄ sig slitstarka klÀder och kunna utföra aktiviteter som hade fungerat betydligt sÀmre i klÀder.
DÀremot mÄste man komma ihÄg upplevelsen av att ha ett mer komplext urverk runt armen - en kÀnsla av grymt hantverk, grym estetik och grym historia. Likt kÀnslan av att dra pÄ sig en vÀlpassande kostym, man kanske inte kan hoppa i lerpölar och bestiga Everest - men herre vad stilig man kÀnner sig.
Olika saker för olika ÀndamÄl, antar jag.
Senaste MR-G-modellen med flÀskigare prislapp Àn "vanliga" G-Shocks:
http://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-mr-g-titanium-mrg-g1000-watch/
En av mina 3 som jag har. Första 2 var ett fylleköp halv fyra pÄ morgonen med mottot 2 till priset av 1. Den hÀr var lite mer genomtÀnkt, salongsberusad, men fortfarande ruskigt nöjd - en hÄrd Rangeman.
Visst Àr den grym, jag köpte en likadan igen tvÄ veckor efter att jag hade sÄlt den till dig!
För bra för att slÀppa helt? Blev det Japan edition igen?
Alldeles för grym för att slÀppa helt! Nej sÄdana lyxversioner har jag inte rÄd med