• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Speedy Tisdag!
IMG_0867.JPG

Denna ligger tillsalu på K&S ;)
Mvh
Micke
Lite högt pris va utan service historik och Box m,m? :woot:
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Hoppla! Vad hände? Vad ska du göra åt det? byta glas?
Vet inte riktigt hur det gick till. Bar klockan på högern i några minuter på jobbet och när jag tog av den såg jag att nåt hade hänt. Trodde först att det var en spricka:nailbiting: Ska syna den ordentligt när jag kommer hem men hoppas att jag kan åtgärda det med slipning och polering.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vet inte riktigt hur det gick till. Bar klockan på högern i några minuter på jobbet och när jag tog av den såg jag att nåt hade hänt. Trodde först att det var en spricka:nailbiting: Ska syna den ordentligt när jag kommer hem men hoppas att jag kan åtgärda det med slipning och polering.
Kollat brevlådan strax innan? :D
Mitt motto var att inte byta plexi förrän jag inte ser vad klockan är, låt de va!
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Det är hirsch. Vad modellen heter vet jag tyvärr inte.

Men jag är nöjd med kombon!

IMG_6642.JPG


IMG_6643.JPG
Ok tack för snabbt svar. Kanske det är heavy calf isåfall. Ser jätte bra ut, har själv den modellen i svart men tycker det är lite för tjockt och styvt så är ute efter något liknande i brunt, fast mjukare och bekvämare än heavy calf.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ok tack för snabbt svar. Kanske det är heavy calf isåfall. Ser jätte bra ut, har själv den modellen i svart men tycker det är lite för tjockt och styvt så är ute efter något liknande i brunt, fast mjukare och bekvämare än heavy calf.
Lite styvt är det, men de brukar mjukna upp övertid. Det är riktigt snyggt iaf.
Har ett mörk-mörkbrunt också.
 
Topp