Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag får fråga, vad går en begagnad 005a på nuförtiden?
25-30k beroende på skick och tillbehör
Tack för infoJa jag beställde från en AD. Inkl byte gick det på ca 2400kr.
Ja jag beställde från en AD. Inkl byte gick det på ca 2400kr.
Välkommen till Klocksnack!Har någon bild på två Seamaster i storlekarna 41.5 mm och 44 mm bredvid varandra?
Har någon bild på två Seamaster i storlekarna 41.5 mm och 44 mm bredvid varandra?
Ok.tack! ursäkta lovar bättring...Välkommen till Klocksnack!
Fel tråd! Prova https://klocksnack.se/threads/officiella-omegatråden.54123/page-83#post-1833062
Ok.tack! ursäkta lovar bättring...
Ja... kanske måste tänka om!!!Absolut ingen fara, du får nog bättre svar där bara! Men varför vill man ha en seamaster när man kan ha en Speedmaster?
Fin. Lite synd med hour register creep men sånt kan försvinna med tiden om man har tur.Mustig, blev den nyss beskriven som. Mysmustig.
Tack! Länge sen den fick nån kärlek, tror jag. Går på minuten och verket ser fint ut men den skulle nog inte må sämre av lite spa-behandling.Fin. Lite synd med hour register creep men sånt kan försvinna med tiden om man har tur.
Asså, en speedy på svart läder är så jäkla snyggt!
Grym balans med den svarta tavlan mot lädretAsså, en speedy på svart läder är så jäkla snyggt!
Dra tillbaka!Sådana här morgnar som man funderar på att dra tillbaks sin säljesannons. Kan bli sista speedy tuesday med Bettan
Har ju pandan men lite sugen på en dräparspreedyDra tillbaka!
Du kommer ändå bara köpa en ny Speedmaster om ett tag
Det gör dom alla..
Edit: Juste.. du har redan en till..