• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Marand

Cartier
2-Faktor
9C34C684-3D23-4DFF-9CDC-5B54AB1AA06D.jpeg

Bjuder på ett kollage av Neil Armstrongs klocka från mitt besök på National Air and Space Museum.
 

Fillesmurfen

Breitling
Jag måste tjuvstarta Speedy Tuesday eftersom jag precis lämnade in min Speedy på ett garantiärende (knas med spännet på länken), så detta får bli ett ”fuskinlägg”. Hoppas detta går fort. Känns otroligt tryggt att lämna in den hos Erikson Urhandel, även fast det nu blir Omega den skickas till. :)
97CB9F4E-A893-4CE0-AA91-51016DA837C8.jpeg
 

Pave

Cartier
2-Faktor
14F3657B-52B7-4F7D-8F04-4C83CD8D809A.jpeg

Tänkte göra entré i denna tråd med nyförvärvet. Grymt nöjd, grämer mig att jag missade Speedy Tuesday med en dags marginal, men det kommer lyckligtvis fler. Har (likt några andra?) problem med att få perfekt passform på länken, för tillfället lite för tajt och med en extra länkbit troligen lite löst även om jag flyttar microjusteringen ett snäpp in. Testar med för tajt några dagar innan jag provar något lösare. Annars får det nog bli läder eller dylikt under sommaren och länk på höst/vinter när handleden är mindre svullen. Tack för mig.
 
Topp