Ălskar avsaknaden av glasring. SĂ„ snyggt.Bidde GS idag, springdrive och lite körsbĂ€r. Gillar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ălskar avsaknaden av glasring. SĂ„ snyggt.Bidde GS idag, springdrive och lite körsbĂ€r. Gillar!
Snyggt, grym klocka det dÀr!
Tillbaka i den hÀr trÄden med en modell jag varit pepp pÄ sen den slÀpptes!
Dock egentligen den svarta och undrar om nÄn har koll pÄ om man kan bestÀlla och byta tavla/visare hos AD?
Jo, men det Àr ju lite kul och krÄngla till det ibland och ha en anledning och svÀnga förbi FÀltöversten och surraSnyggt, grym klocka det dÀr!
Det lÀr sÀkert vara möjligt men borde vara enklare och billigare att bara byta/köpa och sÀlja nÀr tillfÀlle ges?
Nu nÀr GSE Àr strikta med sina distributioner (delar in och utvÀndigt) tror jag inte att man kan bestÀlla lösa delar och fÄ den "moddad" hos AD.
Tillbaka i den hÀr trÄden med en modell jag varit pepp pÄ sen den slÀpptes!
Dock egentligen den svarta och undrar om nÄn har koll pÄ om man kan bestÀlla och byta tavla/visare hos AD?
Dessutom har den svarat fÀrgmatchat datumhjul medan den blÄ har vitt. SÄ rÀcker inte att byta bara tavla och visare om du vill ha den precis som en 003:aNu nÀr GSE Àr strikta med sina distributioner (delar in och utvÀndigt) tror jag inte att man kan bestÀlla lösa delar och fÄ den "moddad" hos AD.
GS gÄr ju tyvÀrr Ät helt fel hÄll enligt mig med hur de vill synas osv om man jÀmför hur GS har etablerat sig i Sverige.
Jag fÄr helt enkelt fortsÀtta efterlysa ett byte!Dessutom har den svarat fÀrgmatchat datumhjul medan den blÄ har vitt. SÄ rÀcker inte att byta bara tavla och visare om du vill ha den precis som en 003:a
Klockmaster FÀltöversten!Var bÀst byter man batteri pÄ en SBGN003 i Stockholm?
TackKlockmaster FÀltöversten!
Bild pÄ min 005
Verkligen, jag fick min igÄr i ett byte sÄ fortfarande nyklockspirrTack
Underbar klocka
Tror du kommer njuta av den. Min 003a tröttnar jag aldrig pÄ. Sitter otroligt bekvÀmt pÄ handleden.Verkligen, jag fick min igÄr i ett byte sÄ fortfarande nyklockspirr
Var egentligen mest pepp pÄ 003 men den blÄ tavlan vÀxer pÄ mig
Snyggt band! Vart har du fÄtt tag pÄ de?Trevlig tisdag! Klockan fÄr lysa upp denna grÄa vardag
Kul att du gillade det Det kommer frÄn Handdn: https://handdn.com/product/chestnut-alligator-leather-alligator-lining-watch-strap/Snyggt band! Vart har du fÄtt tag pÄ de?
Tack! Alltid kul att ha en ursÀkt för att köpa mer grejer, nu mÄste jag ju testa deras bandKul att du gillade det Det kommer frÄn Handdn: https://handdn.com/product/chestnut-alligator-leather-alligator-lining-watch-strap/
Det Àr ett sÄ kallat " chestnut alligator leather"!