• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

image.jpg


Kanske dags att börja leta gummi och clasp till den hÀr.. KÀnns trÄkigt att deskdive'a ihjÀl en sÄ hÀr fin polering :)
Annars löser du bara problemet genom att skicka den vidare till mig.. Jag stÀller upp, inga konstigheter..!;)
 

svesam

Rolex
Kris i butiken...
Nu behöver jag er input.
Min SOHC har tyvÀrr fÄtt alldeles för lite tid pÄ handleden men igÄr var det dags.
Drog upp den som vanligt men nÀr jag skulle skruva tillbaka kronan sÄ var det
Mindre Àn 1 varv till stopp??
Vad har hÀnt?
Bara dags för service eller har nÄgot havererat?
Vad tror expertpanelen?

image.jpeg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Kris i butiken...
Nu behöver jag er input.
Min SOHC har tyvÀrr fÄtt alldeles för lite tid pÄ handleden men igÄr var det dags.
Drog upp den som vanligt men nÀr jag skulle skruva tillbaka kronan sÄ var det
Mindre Àn 1 varv till stopp??
Vad har hÀnt?
Bara dags för service eller har nÄgot havererat?
Vad tror expertpanelen?

image.jpeg

Kronan gÄr alltsÄ inte in som den ska?
Skit i gÀngorna?
Skadade gÀngor?
Axeln har blivit sned?
 
Senast Àndrad:

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor

Sledger

Cartier
NÀra att inhandla min första Breitling men har en fundering.
Vad Àr ett lÀmpligt pris för en Colt 44 superquartz, oanvÀnd men uttagen frÄn handlare december 2015 och sÄledes garanti kvar till december 2017?
Är ca 17k ett bra pris?
En sÄdan hÀr alltsÄ! (bild lÄnad frÄn jomashop) :)
breitling-colt-44-silver-dial-superquartz-steel-mens-watch-a7438710g743ss-a7438710g743.jpg
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Ärligt stĂ€lld frĂ„ga, med full respekt och villighet att lyssna pĂ„ svaret; Vad Ă€r det som gör att man köper just Breitling av alla de mĂ€rken som finns? Varför? (Btw, jag har en Emergency)
 

PCB

Audemars
Ärligt stĂ€lld frĂ„ga, med full respekt och villighet att lyssna pĂ„ svaret; Vad Ă€r det som gör att man köper just Breitling av alla de mĂ€rken som finns? Varför? (Btw, jag har en Emergency)
För min del Àr det mycket mÀngden detaljer , och den sanslösa kvaliteten pÄ dessa,
Det mÄnga andra avfÀrdar som " plottrigt"
Visar den enorma yrkesskickligheten hos breitling.
En av fÄ midprice tillverkare som verkligen ger mervÀrde i vad man fÄr, och kan se,jÀmnfört med lÄgprismÀrkena,
 
Topp