Olleepersson
Basic
Den är riktigt fin. Härligt minimalistisk, funktionell och nästan lite flygarvibbar. Är 10k på deras hemsida det bästa pris man kan få?Sinn 556i är ett bra val tycker jag. Sportig, tålig och funkar till det mesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin. Härligt minimalistisk, funktionell och nästan lite flygarvibbar. Är 10k på deras hemsida det bästa pris man kan få?Sinn 556i är ett bra val tycker jag. Sportig, tålig och funkar till det mesta.
Jag köpte min 556i från Erikson ur i Sundbyberg, mycket trevlig affär. Hör efter där.Den är riktigt fin. Härligt minimalistisk, funktionell och nästan lite flygarvibbar. Är 10k på deras hemsida det bästa pris man kan få?
Håller med om att den verkligen är fin, några tankar om beg pris? Saftigt med 17k+ ny. Dessutom har jag sällan sett den ute till försäljning här på KS.
Trots att du är skeptisk vill jag slå ett slag för Longines Conquest!
Seiko SARB033 tycker jag är grymt prisvärd. Eller övriga SARB/SARX/SARG.
Finns på uret om du vill köpa från Sverige. Annars är det bara att googla på referensen.Toppenfin! Vart finner man dom?
Uret.se 4690:- !Toppenfin! Vart finner man dom?
Eller Titanesque på Tradera för ca 3k
Det verkar ju nästan för bra för att vara sant, men vem vet inte skulle jag tacka nej till 2000 spänns rabatt på den !!Eller Titanesque på Tradera för ca 3k
Öh vad hände med Grand Seiko drömmen ?har köpt två klockor därifrån. En Sumo och en MM300. Blev sugen på en Sarb nu
Den lever vidare såklart! Men det är inget som säger att man inte kan ha flera klockorÖh vad hände med Grand Seiko drömmen ?
Uret kanske inte alltid är bästa källan att jämföra med heller.Det verkar ju nästan för bra för att vara sant, men vem vet inte skulle jag tacka nej till 2000 spänns rabatt på den !!
Så sant ! Man kan aldrig ha för många klockorDen lever vidare såklart! Men det är inget som säger att man inte kan ha flera klockor
Stort +1Sinn 556i är ett bra val tycker jag. Sportig, tålig och funkar till det mesta.
+1Lägger min röst på Legend Diver.
Går att hitta begagnade i övre delen av budgeten.
Eller en Seiko Brightz:
Jag kan ha fel(men helst inte). Är det inte Brightz som är steget innan Grand Seiko?Har kikat lite på Brightz, verkar fina, men inte hittat så värst mycket. Hur skiljer sig dessa från SARB-linjen?
Eller en Seiko Brightz:
Jag kan ha fel(men helst inte). Är det inte Brightz som är steget innan Grand Seiko?