• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anders Forsberg

MrNorrgard

Omega
2-Faktor
Har gjort en affär med Anders. Mycket snabb och smidig affär. Bättre skick på grejorna än jag väntade mig. En Hyvensprick som jag gärna handlar av igen.
 

Pictor

Audemars
Ett superbt ur inhandlat av hedersmannen Anders F. Överträffar den annars mkt. matiga beskrivningen. Sånt blir man extra glad av !!
 

Simpatico

Rolex
Köpte Omega-band av denne klocksnackare. Allt var/är enligt beskrivning.
Inga konstigheter, snabb och smidigt.
Gör gärna affärer igen. Good-guy.
 

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Köpte en vintage Seiko Tank av Anders. Hela dialogen var supersmidig och Anders var flexibel och lämnade över klockan i egen person för att spara postgången. Hyvens kille alltså!:happyhappy:
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Väldigt trevlig säljare som det har varit riktigt roligt att göra affär med, rekommenderas starkt, och jag hoppas jag får tillfälle att göra affär med honom igen! 100% Goodguy!
 

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte idag en vintageklocka av Anders. Allt från kommunikationen innan till själva affären som gjordes upp f2f var rakt igenom trevlig, smidig och utan några konstigheter. Klockan levde också definitivt upp till förväntningarna och annonsen var utförlig, tydlig och bilderna redovisade skicket på ett ypperligt sätt. Helt klart goodguy och jag skulle inte tveka att göra affärer med Anders igen :)
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Upptäckte att jag lyckats missa att skriva här. Har både bytt med, och sålt till Anders. Vintageklockor i prisklassen några tusenlappar båda gångerna. Som väntat perfekt smidigt och trevligt. Jag tror det är få i den här hobbyn som är lika reko. :)
 
Topp