• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Linkan

Rolex
Var och åt lunch på "American Bar & Steakhouse" på Drottninggatan. 108kr för alla burgare med pompa fanns 8-10st burgare att välja på samtliga 200gram. Sedan för en 20:a kunde man få dubbel upp så 400gram (självklart körde man på det) för 128kr var det en bra lunch och en bra burgare skulle inte gå dit på en helg och käka middag men värt pengarna för vad man fick!
4,0/5,0 lunchhak
2,5/5,0 middagshak
image.jpeg
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Var och åt lunch på "American Bar & Steakhouse" på Drottninggatan. 108kr för alla burgare med pompa fanns 8-10st burgare att välja på samtliga 200gram. Sedan för en 20:a kunde man få dubbel upp så 400gram (självklart körde man på det) för 128kr var det en bra lunch och en bra burgare skulle inte gå dit på en helg och käka middag men värt pengarna för vad man fick!
4,0/5,0 lunchhak
2,5/5,0 middagshak
image.jpeg

Fryspuck?
 

Zingo

Rolex
Vigårda - K25
Var osäker redan innan jag beställd, varför ska jag utsätta mig för detta då jag kommer bli så besviken. Men beställde en vanlig dubbel och ja, den var kompakt, halvtorr och sådär. Plus åt pommes. Man ska hålla sig på de riktiga burgarställena då deras sista dagar ändå är så mycket bättre. Gillade ju Vigårda för något år sedan, det är alla bra ställenas fel! :banghead:
:rolex:+
image.jpeg
 

Zingo

Rolex
Var och åt lunch på "American Bar & Steakhouse" på Drottninggatan. 108kr för alla burgare med pompa fanns 8-10st burgare att välja på samtliga 200gram. Sedan för en 20:a kunde man få dubbel upp så 400gram (självklart körde man på det) för 128kr var det en bra lunch och en bra burgare skulle inte gå dit på en helg och käka middag men värt pengarna för vad man fick!
4,0/5,0 lunchhak
2,5/5,0 middagshak
image.jpeg
Men för he**te, går ju inte att dra en 400 g på lunchen när man ska jobba efter! :hilarious: Du har en imponerande hunger! :D
 

Josef B

Bestraffaren
Är ni utomlands, i mitt fall då, i Dubai, så provade jag Shake Shack. Riktigt bra burgare, eller så var jag bara glatt överraskad och hade låga förväntningar. Shaken däremot var inte att hänga i julgranen och kostade lika mycket som burgaren.
Ingen bild :(
 

DB15

Panerai
Pledge Member
På hötorgsterrasens tak (!) Står det en truck som säljer riktigt fina burgare :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Phil's burger Sundbyberg. Torrt kött.
Fick som svar att det är meningen att det ska vara medium, och att kockarna är nya.
Tack.
 
Topp