• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

aleks

Aka Wi
2-Faktor
image.jpg

Tripple smash på Barrels.
Gott!
Samma här!
4/5 serti subar

image.jpeg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Bun meat bun Farsta strand, bunburger standard med nice fries är bäst. Testa Söderhallarna i fredags som också levererade.

Phils burger Kungsholmen är helt ok.

Några bra burgers på Smaka på Stockholm?
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Åt gnarly burger idag i Kungsträdgården, katastrof!
Genomstekt, bröd för två burgare, ost som kom direkt från sin plast och inte ens börjar smällt och kallt bröd. Helt värdelöst...
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Har via foodora testat både prime och Lillys
Prime var bättre men måste nog äta på plats och inte hemkört
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Exakt :) beställer alltid extra på typ alla ställen. Behöver åtminstone 300g för att bli hyfsat mätt. När jag gör egna brassar jag alltid 400g nötkött

Får nog köra extra nästa gång med
Beställt (hem) den 2ggr, men senast tyckte jag att köttet var rätt mesigt i smaken :(
 

Zingo

Rolex
image.jpeg
Birka Burger & Beer
Riktigt trevligt nu när uteserveringarna har blivit större på Rörstrandsgatan. Men hur är det med burgarna. Brukar ju vara lite svajigt med burgarna. De frågar så artigt om burgarn ska serveras medium, yes annars blir den så torr. I sedvanlig ordning har de inte koll på de sista minuten vid stekbordet och den var genomstekt och torr. Varför är jag inte förvånad.... Finns så många bättre ställen. Det finns en anledning till varför kön är kort.
:rolex::rolex:++
 
Topp