• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bad guy - Nicklas Hamnefors aka Hamnefors

Hardy

Thug
Ett sådant uttalande bör man ju använda till vardags och att ha istället för massa rolexloggor längst ner när man skriver inlägg :)
 

Bolio

Panerai
Väldigt märkligt uttalande på TTT. Orup lär bli jagad av vargar.

Skriver samma här som på TTT till Orups inlägg om att dölja är inte samma sak som att ljuga.

Skiter han på sig och försöker dölja det kommer lukten för eller senare avslöja honom ändå:banghead: .
Jag funderar fortfarande på va f.. tänkte han på med sina två inlägg i den tråden helt otroligt.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har han inte varit i blåsväder förut? Om jag inte minns helt galet så var det något strul med en Breitling.
 

Mr Chance

Kalmar
Och nu vet vi ytterligare en som vi inte ska göra affärer med. Han, den där sångaren eller nyhetsuppläsaren - vilken stolle!
 

Smulan

Rolex
"Urmakaren ringer mig och säger att han ser en avslagen verkhållarskruv, där huvudet gått av och skramlar runt."

Är det möjligt att slå av en verkshållarskruv genom yttre våld mot klockan? Låter märkligt i mina öron...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Hej,

Hur går det? Har du fått någon kontakt? Lider med dig,... I min värld vore detta katastrof, skulle tappa fästet med ett sådant ekonomiskt bakslag...

Jaja, i slutändan förlorar man Alltid om man spelar fult. Tacksam att mina första affärer gjordes med Ricrob och Cheepo63.

Vet dock inte hur stort ekonomiskt bakslag det handlar om i dagsläget.

Men har fortfarande inte fått någon kontakt med Nicklas, nej.
 
Topp