• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Botvidssons Klockfotografering

botvidsson

Cartier
Nytt nummer ute av det schweiziska klockmagasinet GMT.
Jag fick äran att publicera åtta stycken klockbilder i detta nummer.

Vill tacka Nymans Ur, Rob Engström och Patek Philippe Genève för all hjälp med fotomodeller till denna fotografering - ni är grymma!

Detta var förmodligen den mest komplicerade fotograferingen jag någonsin gjort. Hela projektet tog en månad att slutföra, allt från inhandlande av te till retusch. Enbart retuscheringen tog 2-3 dagar per klocka... verkligen en riktig fotoutmaning, precis så man vill ha det. :)

Bjuder på en av mina favoritbilder – Tudor Fastrider Black Shield Chronograph

Tack för ordet.

gmt_no40.jpg

1000px_tudor.jpg


gmt_8pics.jpg


1000px_credit.jpg
 
Senast ändrad:

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Nytt nummer ute av det schweiziska klockmagasinet GMT.
Jag fick äran att publicera åtta stycken klockbilder i detta nummer.

Detta var förmodligen den mest komplicerade fotograferingen jag någonsin gjort. Hela projektet tog en månad att slutföra, allt från inhandlande av te till retusch. Enbart retuscheringen tog 2-3 dagar per klocka... verkligen en riktig fotoutmaning, precis så man vill ha det. :)

Förstår att dessa bilder tagit sin tid att slutföra,
Rikigt grymma kompositioner och riktigt vassa bilder!
Imponerad!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nu tror jag till och med att herrn har överträffat sig själv. Grymt imponerande jobb!
Finns det möjlighet att få se de resterande bilderna lite lite större? Grymt imponerad!
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Nytt nummer ute av det schweiziska klockmagasinet GMT.
Jag fick äran att publicera åtta stycken klockbilder i detta nummer.

Vill tacka Nymans Ur, Rob Engström och Patek Philippe Genève för all hjälp med fotomodeller till denna fotografering - ni är grymma!

Detta var förmodligen den mest komplicerade fotograferingen jag någonsin gjort. Hela projektet tog en månad att slutföra, allt från inhandlande av te till retusch. Enbart retuscheringen tog 2-3 dagar per klocka... verkligen en riktig fotoutmaning, precis så man vill ha det. :)

Bjuder på en av mina favoritbilder – Tudor Fastrider Black Shield Chronograph

Tack för ordet.

gmt_no40.jpg

1000px_tudor.jpg


gmt_8pics.jpg


1000px_credit.jpg
Grymt :)
 
Topp