• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Richie

Audemars
2-Faktor
Vilken otur att "turkbutiker" inte funkar. Jag har ju en liten samling och är född nära Turkiet:)

Ett tips, passa dig för Svennebutikerna också. De har lika dålig förvaring.
Ursäkta mitt ordval, såhär i efterhand var det kanske inte särskilt klokt. var absolut inget illa menat!
Givetvis har det ingen betydelse vem som driver butiken! Syftade på godis/läsk/snabbmatskiosk och liknande
Hoppas att varken du eller någon annan tog illa upp, för det var inte mitt syfte :(
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Såhär när det börjar närma sig jul och nyår, vad rekommenderar ni för nybörjarcigarrer till en normalt sett icke-rökande? Gärna som går att beställa online då utbudet på tobaksaffärer är ganska glest häromkring..
Känner inte för att köpa något billigt skit som är helt fel lagrat i närmsta "turkbutik"..
Måste ju ha en cigarr till nyårsafton och har ni mer än en sort att rekommendera så är det bara bra så kanske jag kan ta någon till jul och i mellan-dagarna också för att känna på om det här med cigarr är något för mig :)
I all välmening; Det är inte långt från att tolka ditt inlägg som aningen rasistiskt. Även här bör du tänka på språket @Richie. Då kommer du garanterat få hjälp av proffsen som finns här. De har personligen hjälpt mig mycket i frågor rörande cigarrer.
Det är dock roligt att du hittat hit och gärna vill satsa på något bra till nyår.
PK-hälsningar
/Z
Edit: Hupp, såg din "bot och bättring" för sent. Sorry:)
 

BOTL

Panerai
Ursäkta mitt ordval, såhär i efterhand var det kanske inte särskilt klokt. var absolut inget illa menat!
Givetvis har det ingen betydelse vem som driver butiken! Syftade på godis/läsk/snabbmatskiosk och liknande
Hoppas att varken du eller någon annan tog illa upp, för det var inte mitt syfte :(

Jag hjälper dig gärna. Skicka ett PM så ska jag se till att du fastnar för cigarrer
 

Richie

Audemars
2-Faktor
I all välmening; Det är inte långt från att tolka ditt inlägg som aningen rasistiskt. Även här bör du tänka på språket @Richie. Då kommer du garanterat få hjälp av proffsen som finns här. De har personligen hjälpt mig mycket i frågor rörande cigarrer.
Det är dock roligt att du hittat hit och gärna vill satsa på något bra till nyår.
PK-hälsningar
/Z
Edit: Hupp, såg din "bot och bättring" för sent. Sorry:)
Som sagt, korkat ordval! i brist på bättre samlingsord för dessa kiosker som säljer godis,läsk,tidnigar, snus och cigaretter!
Tar tillbaka det och hade ingen som helst rasistisk åsikt bakom det hela.
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Jag hjälper dig gärna. Skicka ett PM så ska jag se till att du fastnar för cigarrer
Som sagt, korkat ordval! i brist på bättre samlingsord för dessa kiosker som säljer godis,läsk,tidnigar, snus och cigaretter!
Tar tillbaka det och hade ingen som helst rasistisk åsikt bakom det hela.
Akta dig för BOTL. Han kommer lura in dig i fördärvet med massor av godsaker. Sedan är du fast här med oss. :)
 

Lolle

Panerai
Fyllde på lite hemma bland annat lite billiga bjudcigarrer till nyår då jag får besök av människor som saknar intresse och kommer bli så fulla att de inte känner skillnaden mellan att röka en lagrad cohiba och att röka lagrat tidningspapper.

Längtar till jul och att varva ner med en cigarr själv inser jag

IMG_6733.JPG
 
Topp