• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

essGunnar

Audemars
2-Faktor
B


Blånerade och utan lumerester, studerat med ultrastark lupp, så det lutar åt orginal.
Ännu bättre. Annars är lozengevisare helfyllda med lysmassa min pet peeve på klockor från den tiden. Naturligtvis ett praktiskt val på vad som ofta väl räknades som "sportklockor" men mindre snyggt i mina ögon. Dessa var svinfina dock.
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
I min mening forumets bästa Polerouter! Mest för att den är min då...
0F919B95-A368-43B0-B629-A63C6269F7F4.jpeg
...Jag tror faktiskt du kan ha helt rätt! Den är så jäkla snygg! Svårt att förstå att den är så pass gammal.
 

Psykel

Patek
...Jag tror faktiskt du kan ha helt rätt! Den är så jäkla snygg! Svårt att förstå att den är så pass gammal.
Håller med, men man kan se viss patina i vissa vinklar och ljus. Om du smackar upp det fotot i originalstorlek så ser man lite vid index och hårkors. Syns rätt tydligt under makrolins också.
Men jag är så sjukt nöjd! Behöver bara återställa visarna och hitta nåt trevligt band till den så är den fulländad!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Husse

Patek
Topp