• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Mycket regn i Skåne, då kan man lika bra jobba någon timme. Kan vara dax att torka av datorn ser jag :)

image.jpeg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jag röstar på i övermorgon fredag, efter det är jag borta i två veckor. Misstänker dock att det kan vara lite kort notis för de flesta :oops:
 

m_s

Patek
2-Faktor
Kommer hem sent från Malmö då så iaf jag körd... Kanske sikta på en större GTG i augusti men någon mer spontanare innan dess.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Nu måste jag köpa nytt strap, Calf Cashmere Gold ser så "fint" ut.. har du klämt på det någon gång mer än på bild?

Btw - Någon som vet vilken längd man bör ha, t ex Di Stefano straps har man tre olika val, t ex 135-75, 140-80 etc. Är helt borttrollad?
Näe tyvärr men det blir min nästa strap iaf..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Denna Panerai 693 som släpps tillsammmans med Harrods tilltalar mig. Säkert varit uppe i tråden redan men då kommer den här igen!

Limiterad till 100st. Grön tavla, case och länk i titan och även ett grönt canvas följer med.
Gillar kombon av grön tavla och titanet!

image.jpeg
Finns en liknande Edition för HK butiken men minns ej vilken ref. Grönt canvas samt Hong Kong printat på kronskyddet.
Bild kommer!!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Suget efter en Subba börjar bli stort nu. Alldeles för stort..
Tror mej veta vilken ref det blir isf:)..
 
Topp