• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 45 26.3%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.2%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.0%

  • Totala väljare
    171

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Blått är flott...DET är sen gammalt.
4FB79A69-463B-4A67-AB7A-2A61836152C2.jpeg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Fan vad trött jag blir... Noterar att oblyg oportunist köper 9902 för 4’ och sedan lägger ut den för 7’ någon dag senare på samma KS. Hur tänkte han där?
Blocket - here we come. Trist utveckling som exploderat rejält senaste året känner jag. Näst intill osmakligt. Entusiasmen som finns där rör nog inte klockor utan snarare snabba pengar. Visst, fri prissättning men förbaskat sorgligt att se.
Sådärja, avbockad i min bok.
 
Blocket - here we come. Trist utveckling som exploderat rejält senaste året känner jag. Näst intill osmakligt. Entusiasmen som finns där rör nog inte klockor utan snarare snabba pengar. Visst, fri prissättning men förbaskat sorgligt att se.
Sådärja, avbockad i min bok.
Ser det som lite kul ändå att Z numera är värt att köpa i spekulation. Och visst var ursprungliga priset för lågt.
 
Fan vad trött jag blir... Noterar att oblyg oportunist köper 9902 för 4’ och sedan lägger ut den för 7’ någon dag senare på samma KS. Hur tänkte han där?
God morgon kamrater!
Jag vaknade med dålig feeling imorse.
Jag ångrar att jag började bitcha om ovanstående i tråden.
Även om jag äger vad jag uttryckte så är det sista som behövs på KS ytterligare en lynchmobb och fler moralpoliser. Och jag vill absolut inte att Zodiactråden blir ett sådant häng.
Jag hoppas jag får med er i denna tanke och hoppas ni får en soft dag med massa små glädjeämnen helt fri från irritation.
1C309580-CCF0-49E2-8382-CE97D6B10FC8.jpeg
 
Senast ändrad:

Subsec

Rolex
2-Faktor
God morgon kamrater!
Jag vaknade med dålig feeling imorse.
Jag ångrar att jag började bitcha om ovanstående i tråden.
Även om jag äger vad jag uttryckte så är det sista som behövs på KS ytterligare en lynchmobb och fler moralpoliser. Och abslolut så vill jag inte att Zodiactråden blir ett sådant häng.
Jag hoppas jag får med er i denna tanke och hoppas ni får en soft dag med massa små glädjeämnen helt fri från irritation.
1C309580-CCF0-49E2-8382-CE97D6B10FC8.jpeg
Bra skrivet! Zodiactråden har alltid en skön feeling om härliga klockor och inte en massa tråkigheter.

Så klart trist men samtidigt får vi vara lite glada över om priserna går upp även här på KS. Tror vi alla säljer våra Zodiacs alldeles för billigt till utomstående.
 
Topp