• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
E26C1DCF-A379-41FD-A162-858E187D918E.jpeg
Den är så bra, till och med på jobbet!
Detta är klockan jag kommer ångra att jag sålde. Jäkligt kul dock att den finns kvar i tråden :)
En och samma?
A863744B-9A5B-4704-87B5-183F605F5C56.jpeg
 

Ahmed

Panerai
First impression it’s too small, second impression not bad actually but too simple and classic, third impression I love it but the 20mm bracelet is not good for my wrist. Then suddenly it’s so beautiful and well made all perfect and I want all the dial colors. Short story for what happened to me with this model.
B2DBD7BD-42E1-4847-9D3E-C6B1F5A5E4AB.jpeg
 
Senast ändrad:

Nilas

Patek
2-Faktor
God morgon kamrater!
Jag vaknade med dålig feeling imorse.
Jag ångrar att jag började bitcha om ovanstående i tråden.
Även om jag äger vad jag uttryckte så är det sista som behövs på KS ytterligare en lynchmobb och fler moralpoliser. Och abslolut så vill jag inte att Zodiactråden blir ett sådant häng.
Jag hoppas jag får med er i denna tanke och hoppas ni får en soft dag med massa små glädjeämnen helt fri från irritation.
1C309580-CCF0-49E2-8382-CE97D6B10FC8.jpeg
Inte ska du ha dåligt samvete för det.
Mobben var ju klen och ämnet var ju ren fakta. Jag är iallafall tacksam för infon.
Irriterar mig på vart köp och sälj är på väg, kan inte hjälpa det.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
First impression it’s too small, second impression not bad actually but too simple and classic, third impression I love it but the 20mm bracelet is not good for my wrist. Then suddenly it’s so beautiful and well made all perfect and I want all the dial colors. Short story for what happened to me with this model.
B2DBD7BD-42E1-4847-9D3E-C6B1F5A5E4AB.jpeg
Original zodiac stands?
 
Någon som vill köpa en zodiac eller två innan jag slänger ut på köp och sälj, ebay eller tradera 36,5mm gul/orange seawolf, seadragon med pärlemortavla och en fantastiskt fin tvåtonskronograf.
Öpp, öpp, öpp
1 Vad kommer @Ontrackpiraten säga nu?
2 bilder, om inte för annat än att förgylla tråden med mys. Var inte så rå. Flörta lite ;)
 
Topp