Den är så bra, till och med på jobbet!
En och samma?Detta är klockan jag kommer ångra att jag sålde. Jäkligt kul dock att den finns kvar i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så bra, till och med på jobbet!
En och samma?Detta är klockan jag kommer ångra att jag sålde. Jäkligt kul dock att den finns kvar i tråden
Oh yesEn och samma?
Inte ska du ha dåligt samvete för det.God morgon kamrater!
Jag vaknade med dålig feeling imorse.
Jag ångrar att jag började bitcha om ovanstående i tråden.
Även om jag äger vad jag uttryckte så är det sista som behövs på KS ytterligare en lynchmobb och fler moralpoliser. Och abslolut så vill jag inte att Zodiactråden blir ett sådant häng.
Jag hoppas jag får med er i denna tanke och hoppas ni får en soft dag med massa små glädjeämnen helt fri från irritation.
All little pieces of artFirst impression it’s too small, second impression not bad actually but too simple and classic, third impression I love it but the 20mm bracelet is not good for my wrist. Then suddenly it’s so beautiful and well made all perfect and I want all the dial colors. Short story for what happened to me with this model.
Jobbigt, snåla inte på märgbenen nu...Nyopererad och utslagen kompis. Kom igen nu Arsenal
Tack ska du ha. Bortopererad gadd som hon bet av, det blir lättuggat ett tag!Pleasure, little treasure!
Jobbigt, snåla inte på märgbenen nu...
Bra för hundens hälsa och välmående. En hängiven hundälskare önskar snabbt tillfrisknande.
Dubbelt tråkig stämning hemma hos dig då...krasslig vovve OCH Arsenal supporterNyopererad och utslagen kompis. Kom igen nu Arsenal
Blev bättre nuDubbelt tråkig stämning hemma hos dig då...krasslig vovve OCH Arsenal supporter
Go Red Devils
Hahaha ja nu jaBlev bättre nu
Hahaha fanHahaha ja nu ja
Ja vafan. Det svänger ju iafHahaha fan
Oh ja, trevlig matchJa vafan. Det svänger ju iaf
Original zodiac stands?First impression it’s too small, second impression not bad actually but too simple and classic, third impression I love it but the 20mm bracelet is not good for my wrist. Then suddenly it’s so beautiful and well made all perfect and I want all the dial colors. Short story for what happened to me with this model.
Yess they areOriginal zodiac stands?
Amazing!Yess they are
Kul!!! Nu jävlar! Compression är helt enkelt bäst.Sea dragon på nytt blått band från geckota idag... i väntan på en grön sjö varg...
Snyggt!Sea dragon på nytt blått band från geckota idag... i väntan på en grön sjö varg...
that's actually smart and classy. Like itSea dragon på nytt blått band från geckota idag... i väntan på en grön sjö varg...
Öpp, öpp, öppNågon som vill köpa en zodiac eller två innan jag slänger ut på köp och sälj, ebay eller tradera 36,5mm gul/orange seawolf, seadragon med pärlemortavla och en fantastiskt fin tvåtonskronograf.
Någon som vill köpa en zodiac eller två innan jag slänger ut på köp och sälj, ebay eller tradera 36,5mm gul/orange seawolf, seadragon med pärlemortavla och en fantastiskt fin tvåtonskronograf.
Och, jag kommer givetvis ge ett schysst pris till folk här inne!Öpp, öpp, öpp
1 Vad kommer @Ontrackpiraten säga nu?
2 bilder, om inte för annat än att förgylla tråden med mys. Var inte så rå. Flörta lite