• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella Daniel Wellington-tråden

Hade ärligt talat igen aning om det fanns skruvade kronor :D. Men man tror ju liksom att det som säljer lite finare klockor ska informera ärligt om sånt. Nu känns det som man kanske gått köpt nån utgående modell...

För egen del gör det inte så mycket jag fick en klocka av svärfar som går bra att bada med. Men drömmen vore ju en riktigt Rolex och inte nån halvbra kopia.
min dykklocka.jpg
Vad är det där för Kina-kopia? Anledning till att de inte informerar om det är för att de förutsätter att köparen har någon IQ och kan lista ut det själv, du lät inte dina vänner skriva proven åt dig på gymnasiet heller va?
 

Rojalisten

Panerai
Roligare och baka egna semlor, blir dock aldrig lika fina som dom man köper :shifty: min hemlighet är att ha marsipan i, någon som testat? Lite som att ha rödlök på tacosen liksom :angel:
 
Topp