• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Har sonen på besök.
/j
IMG_9332.JPG
 

Strindberg

Patek
2-Faktor

Ruben

Rolex
Ligger en riktigt fräsch 984.013 på eBay. Kostar givetvis därefter också.
(Sorry för trippel post :bag:)
IMG_0459.PNG
IMG_0460.PNG
IMG_0461.PNG
IMG_0462.PNG
IMG_0463.PNG
IMG_0464.PNG
IMG_0465.PNG
 

Plinkan

Breitling
Jag gissar att svaret på min fråga blir Tag när jag frågar i just denna tråd, men testar ändå. Tänkt köpa en klocka i bröllopspresent till min man, och valet står mellan en Tag Heuer carrera och en Breitling transocean. Vad hade ni valt? Finns det några för- eller nackdelar med Heuer? Nedan är klockorna på mannens arm.
IMG_5533.JPG
IMG_5534.JPG
 
Jag gissar att svaret på min fråga blir Tag när jag frågar i just denna tråd, men testar ändå. Tänkt köpa en klocka i bröllopspresent till min man, och valet står mellan en Tag Heuer carrera och en Breitling transocean. Vad hade ni valt? Finns det några för- eller nackdelar med Heuer? Nedan är klockorna på mannens arm.
IMG_5533.JPG
IMG_5534.JPG
Hur pass insatt i klockor är han och vilken föll honom mest i smaken? Jag tycker spontant att Breitlingen såg riktigt schysst ut på honom.
 

Plinkan

Breitling
Hur pass insatt i klockor är han och vilken föll honom mest i smaken? Jag tycker spontant att Breitlingen såg riktigt schysst ut på honom.
Tack! Han är ganska insatt, men inte på detaljnivå. Har en Breitling med stållänk och en gammal vintage Omgea sen tidigare. Har sedan länge varit inne på Tag Heuer Monaco, men dissade nyss den till förmån för dessa. Annars är ju Monacon också väldigt trevlig, och han hade uppskattat även den.
IMG_5532.JPG
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Jag gissar att svaret på min fråga blir Tag när jag frågar i just denna tråd, men testar ändå. Tänkt köpa en klocka i bröllopspresent till min man, och valet står mellan en Tag Heuer carrera och en Breitling transocean. Vad hade ni valt? Finns det några för- eller nackdelar med Heuer? Nedan är klockorna på mannens arm.
IMG_5533.JPG
IMG_5534.JPG
Jag gillar (och äger) både Tag H. och Breitling, men i just denna duell går min röst på Breitlingen:). Dag/datumvisningen och färgnyansen på tavlan avgjorde mest för mig. Sen gillar jag att den har Breitlings "gamla" loga (utan ankare & vingar).
 

Plinkan

Breitling
Jag gillar (och äger) både Tag H. och Breitling, men i just denna duell går min röst på Breitlingen:). Dag/datumvisningen och färgnyansen på tavlan avgjorde mest för mig. Sen gillar jag att den har Breitlings "gamla" loga (utan ankare & vingar).
Kul detalj som jag helt missat, att det är den gamla logotypen på klockan. Tack!
 
Topp