Haha!Ge mig numret till denna AD dirr! Nej men stort grattis! Sjuka pjäser att få köpa ut samtidigt
Har min ”historik”, stått i kö som dem flesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!Ge mig numret till denna AD dirr! Nej men stort grattis! Sjuka pjäser att få köpa ut samtidigt
Sämre öppning kan man verkligen ha!
Sådärja!Då var det dags för mig. Jag brukar inte skriva i denna tråd men denna paketöppning är lite speciell.
Jag fyller 50 idag och har nämligen fått en present av mig själv som jag önskat mig av mig själv.
Tänkte att Guld är bra när man fyller år. Undrar var jag kommer att få för ngt.. Ååå... en påse från nymans, spännande (jag lovade Joel på Nymans att lägga upp här på paketöppningstråden)
En Rolexbox Hoppas det inte är en tråksub......
Wow... årets kontroversiella släpp. @Vinterdykarn för den fina presenten.
Nu blir det att låta dottern prova sin nyfådda moppebil på inhägnat område. Hon skriver upp först på Tisdag .
Ha en grymt fin lördag alla Klocksnackare.
Gu va snygg den var! Alltid varit intresserad av Baltic! NiceÄntligen kom den!
Baltic Aquascaphe Dual Crown
Eller hur! Dom Baltics jag har sett IRL har alla överträffat förväntningarna. Är riktigt sugen på deras GMT eller Micro-rotor som nästa Här är en nice video om GMT-klockan:Gu va snygg den var! Alltid varit intresserad av Baltic! Nice
Den var ball!!Eller hur! Dom Baltics jag har sett IRL har alla överträffat förväntningarna. Är riktigt sugen på deras GMT eller Micro-rotor som nästa Här är en nice video om GMT-klockan:
Kanske blir nästa köp, den var riktigt snygg!!Eller hur! Dom Baltics jag har sett IRL har alla överträffat förväntningarna. Är riktigt sugen på deras GMT eller Micro-rotor som nästa Här är en nice video om GMT-klockan:
Fin klocka, men vette fan inte om den där civivi kniven i bakgrunden ändå är strået vassare.Inte så spännande kanske, en Kickstarterklocka, men en bra och tidig julklapp så här ett par dagar innan. Paketöppning är väl förresten alltid bra? Oavsett paketets innehåll, brevbomber och sånt undantaget förstås.
Ett paket från Frankrike med för mig känt innehåll.
Här gäller det att veta var man skall lägga snittet för att inte skada innehållet. Det vet jag.
En massa gröna majsbollar. Hurra! Precis vad jag hade beställt.
Och så den här förstås.
Här var innehållet väl inslaget och skyddat av bubbelplast.
Så här ser innehållet ut. Fortfarande skyddsplast (plastique de protection) på urglaset.
Av med plasten. Det ser rätt bra ut trots avsaknaden av dagsljus.
Merci beaucoup Yema!
Fin klocka, men vette fan inte om den där civivi kniven i bakgrunden ändå är strået vassare.
Fasen vilken rolig klocka, den piggar verkligen upp! Första lollipop på KS måste det vara?Nu börjar det vara ett tag sen jag fick göra en paketöppning, så det känns extra kul att få ge mig själv en (enligt mig) sjukt härlig pjäs i julklapp
Den perfekta julklockan, eller?
Man blir iaf sjukt glad av att titta på den så då bör den ju funka alla årstider tänker jag
Ja men verkligen! Har inte sett någon men jag hoppas fler ligger och gömmer sig här i krokarnaFasen vilken rolig klocka, den piggar verkligen upp! Första lollipop på KS måste det vara?
Ser fram emot många fina bilder på den framöverJa men verkligen! Har inte sett någon men jag hoppas fler ligger och gömmer sig här i krokarna
Fin klocka, och extra plus för Allers i bakgrunden. Det är klass det!Ny dag nytt paket.
wow! vilken jävla klocka!Nu börjar det vara ett tag sen jag fick göra en paketöppning, så det känns extra kul att få ge mig själv en (enligt mig) sjukt härlig pjäs i julklapp
Den perfekta julklockan, eller?
Man blir iaf sjukt glad av att titta på den så då bör den ju funka alla årstider tänker jag
Du måste ha ett bokat möte med någon av deras boutiquer där dom bedömer om du är en värdig AP-ägareSkulle vilja ha en royal oak, bästa sättet att få en på retail?
Exakt - då får man det man önskat. Jag fick ett par snygga golfskor - av tomtenÅrets julklapp till mig själv