Fleur de Passion är också bra, utöver ovannämnda förslag.Någon som kan tipsa om en grym bdb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fleur de Passion är också bra, utöver ovannämnda förslag.Någon som kan tipsa om en grym bdb?
RuinartNågon som kan tipsa om en grym bdb?
Berätta vad du tyckte. Har en bra flight av dem i källaren.Blir några av dessa. Börjar med LP
Otroligt bra. Rejält med kraft och påbörjad bra med mognad. Men syran håller ihop allt. Tyvärr sista flaskan.
Bernard Tornay 2008.
Hur var Palmer 2002?
Inte riktigt vad jag hade hoppats på….Hur var Palmer 2002?
Gillar LP men tycker det är synd att de höjde priset 30% på den.Berätta vad du tyckte. Har en bra flight av dem i källaren.
Köpte magnum av den för någon månad sedan, riktigt fin!I morgon skall jag dricka en palmer vintage 2016, ser fram emot det
Ja herregud 901kr. Totalt vansinne. Lägg på typ en hundring och du får odlarprestige. Du får ju årgångsskumpa från högklassiga odlare för fler hundra kronor mindre. Eller varför inte Roederer -15 för 801kr. Vilket jävla skämt.Gillar LP men tycker det är synd att de höjde priset 30% på den.
Smakmässigt domineras den av äpple, mandelmassa, och där finns även en brödighet i den. Tycker den nästan helt saknar citrusfrukter men är ändå väldigt frisk och väldigt smakrik och smakerna finns där länge.
Tror dock du hittar lika goda viner för ->600 så att lägga över 900 kan jag tycka är lite onödigt. Vill du däremot köpa för att ligga till sig 10-15 år så tror jag det inte är dumt
Ja herregud 901kr. Totalt vansinne. Lägg på typ en hundring och du får odlarprestige. Du får ju årgångsskumpa från högklassiga odlare för fler hundra kronor mindre. Eller varför inte Roederer -15 för 801kr. Vilket jävla skämt.
Jag hade testat en. Tycker -08 dricker bra nu och vissa mindre renommerade producenter (odlare) är påväg utför.Tror att jag gav 695:- styck för dessa för nåt år sen men är inte säker, nån som har smakat och vet hur dom är? Spara eller dricka?
väldigt lik 12an kanske mer choklad/nougat i 08an och det stämmer nog om priset. De höjde från 600 något till 900…..Tror att jag gav 695:- styck för dessa för nåt år sen men är inte säker, nån som har smakat och vet hur dom är? Spara eller dricka?
Drick för satan! Vem vet vad som sker i morgonTror att jag gav 695:- styck för dessa för nåt år sen men är inte säker, nån som har smakat och vet hur dom är? Spara eller dricka?
Drick för satan! Vem vet vad som sker i morgon