• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Är det sant! Jag vet 🙂. Waov. CK skulle inte skriva så om det inte var så.
Vist är CK skicklig han kan SINNa modeller :)

Darkstar 6.JPG
 

Nioq

Omega
2-Faktor
Faktiskt inte omöjligt att det dyker upp ytterligare en 103 Klassik 12 i tråden under veckan här. Snackade med Sinn i fredags som lät meddela att mitt ex. hade anlänt och var redo att skeppas. Pyntade igår morse, så innan helgen är väl rimligt?

Egentligen gick det här köpet helt emot min princip att endast äga en klocka från ett märke, men när den här ”håll käften”-versionen dök upp var det bara att lägga sig platt 😂
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Bild till bundtråden kommer när SINN tråden tröttnat på bilder ;)


EN helt oanvänd SINN 155 Dark Star. Inte ett märke på klocka eller band

IMG_0592.JPG

Jag fick vid ett flertal tillfällen upprop om intervention från @Wydestream när jag gick lite extra bananas typ 2017. Tror det kan vara dags att fundera på en sådan igen ;)
Nejdå... Ett stort grattis till en grym samling! Jag är inte ett dugg avundsjuk:(
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Seriöst, har du fiskat hem en Dark Star på riktigt alltså?! Grattis!!! 🥂 Helt galet lyckat med E färgen till just den modellen!
Tack
Fiskat å fiskat.. Nja.. men helt seriöst har jag hittat en i otroligt fint skick. Dom som sålde den sa mint kondition och det är ingen lögn. Kanske inte den billigaste men jag tror det var en av de bättre som fans till försäljning :)

IMG_0584.JPG
 

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Tack
Fiskat å fiskat.. Nja.. men helt seriöst har jag hittat en i otroligt fint skick. Dom som sålde den sa mint kondition och det är ingen lögn. Kanske inte den billigaste men jag tror det var en av de bättre som fans till försäljning :)

IMG_0584.JPG
Tror vi är många som haft den där i ”graal” kategorin vid ett eller annat tillfälle. Skulle du ångra dig så lär du ju knappast gå back i vilket fall. ;)
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Trodde att det skulle bli en bild på det tre som inkommit senaste typ tre veckorna 😍 🤣 Men den där är absolut inte tokig den heller 🤩
Dom andra tillhör inte samma modell familj.. Men men nu är det slutköpt med klockor på ett tag. Led av samma hybris förra hösten. Nu sak jag utarbeta en strategi att betala alla SMS lån med några nya SMS lån.... med lite tur kanske det kan bli en klocka till ;)


IMG_E0597.JPG
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Faktiskt inte omöjligt att det dyker upp ytterligare en 103 Klassik 12 i tråden under veckan här. Snackade med Sinn i fredags som lät meddela att mitt ex. hade anlänt och var redo att skeppas. Pyntade igår morse, så innan helgen är väl rimligt?

Egentligen gick det här köpet helt emot min princip att endast äga en klocka från ett märke, men när den här ”håll käften”-versionen dök upp var det bara att lägga sig platt 😂

Hade du valt ett specifikt nummer?
 
Topp