Bågspännaren
Basic
Då är man snart med i klubben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv för en trevlig pratstund och affären!Fikade precis med @Moorflax och nu slår det mig att vi aldrig tog gruppklockfoto. Tack för trevligt surr i alla fall
Tack själv för en trevlig pratstund och affären!
Inga hemligheter alls! Jag är jätteglad att fått överta din trea!Tänkte att jag avslöjar inte att vi även gjorde en affär
Känns bra att du är med på riktigt igen!Inga hemligheter alls! Jag är jätteglad att fått överta din trea!
Känns skönt att återigen vara Sinnist.
Natot passar väldigt bra!
Snyggt! Jäkligt bra på natot. Även jag kommer göra comeback i tråden denna veckaInga hemligheter alls! Jag är jätteglad att fått överta din trea!
Känns skönt att återigen vara Sinnist.
Natot passar väldigt bra!
Snyggt! Jäkligt bra på natot. Även jag kommer göra comeback i tråden denna vecka
Köpt UX?Snyggt! Jäkligt bra på natot. Även jag kommer göra comeback i tråden denna vecka
Nej, tyvärr klena handleder för den tuffingen, men är riktigt nöjd med fångsten som snart landarKöpt UX?
Ja jag tänkte försöka knäppa några trevliga bilder så fort den landar. Ska bli kul och se hur den är som fotomodellDet ska bli riktigt kul att se din nya och dina foto-skills är ju betydligt bättre än förra ägarens så det ska bli spännande att se hur pass fotogenique den är
Min kommer tyvärr inte förrän slutet av november/början av december.
Jag råkade förbi möjligheten att klämma på en ny, blå 104a. Jag kan nästan garantera att den är omöjlig att bli besviken på om man gillar 104an, till och med bredvid en Speedy höll den måttet.
Såg du om den grå 104:n och blå U1:n var sålda?
Fanns det bara en grå är den såld
Det finns bara en och de visste inte när de skulle få påfyllning av de nya modellerna. Kul! Du får rapportera om det hela föll ut väl...vilket jag räknar med och hoppas
Såg du om den grå 104:n och blå U1:n var sålda?
Jag är rätt säker på att den blå U1an var kvar. Överlag så var utbudet(och bemötandet) i toppklass, by far den bösta upplevelse jag någonsin haft i en klockbutik.
Problemet är att just nu ligger en Speedmaster högst upp på listan, mina prioriteringar skiftar dock timme för timme...
Tur att Speedy går att lösa där också, iaf om vi pratar nytt
Varför är så många så sugna på Speedys? Är inte en 103a med plexi en roligare/trevligare klocka?Jag är rätt säker på att den blå U1an var kvar. Överlag så var utbudet(och bemötandet) i toppklass, by far den bösta upplevelse jag någonsin haft i en klockbutik.
Problemet är att just nu ligger en Speedmaster högst upp på listan, mina prioriteringar skiftar dock timme för timme...
Har själv varit sugen på Speedy, men efter att ha provat den hos AD kände jag att den är aningen för stor för mig. Dessutom skulle jag ha svårt för att klara av en klocka utan hacking. Därför är jag själv inställd på 103 St nu. Alternatict 356 Flieger. Gillar även day-date-komplikationen!Varför är så många så sugna på Speedys? Är inte en 103a med plexi en roligare/trevligare klocka?
Kanske lite genomskinligt att posta detta i Sinntråden iofs
Varför är så många så sugna på Speedys? Är inte en 103a med plexi en roligare/trevligare klocka?
Kul kub! Bild från internet, tyvärr inte min.
Villhöver! Skulle antagligen bli sjukt frustrerad när jaginte lyckas knäcka den
Eller hur! Skulle för min del sluta med timtal framför instruktionsvideos om rubriks kub...Villhöver! Skulle antagligen bli sjukt frustrerad när jaginte lyckas knäcka den
Som ex speedyägare förstår jag absolut varför man väljer den. Otroligt bra klocka, men lite stor kan jag tycka med smala handleder. Tycker också den och 103 skiljer sig ganska mycket. Speedy är lite renare och funkar därför bättre till alla tillfällen, medans 103 känns mer renodlad tool watch. Själv tycker jag den blir lite för plottrig med arabiska siffror och dag och datum. Med det sagt fortfarande en grym klocka!Varför är så många så sugna på Speedys? Är inte en 103a med plexi en roligare/trevligare klocka?
Grym klocka, en av de bästa! UTC är extremt användbart. Grattis!