• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En GTG i ungdomens tecken! [Stockholm]

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Bara så ni småbaran ska få lite perspektiv. Ni är endå föda på 90talet så varsågoda, 90talets ( och alla tiders för den delen) mest pretentiösa muskivideo (och dyraste, helt sannat. Tog bra många år innan någon var dum nog att bräka det) Så nästa gång ni har fruktstund på dagis så tänk på oss som fick växa upp med galningar som Axl.

Och ändå släppte guns bara crap på 90 talet. Nä bättre var det 1987 appetite for destruction och lies 88, får nog lyssna lite spotify imorgon.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Och ändå släppte guns bara crap på 90 talet. Nä bättre var det 1987 appetite for destruction och lies 88, får nog lyssna lite spotify imorgon.

Vet inte om jag ska garva åt det eller inte, får nästan lite flashback från den där tjejen jag hängde med när man gick i 7an. O det var bra många år sedan.
 
  • Like
Reactions: CLT

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Hej hörni, tyvärr är skidresan tidigarelagd för ett stopp i Östersund en natt så jag kan tyvärr inte komma[emoji20] Känns sjukt trist för jag såg fram emot min första gtg men jag får haka på nästa gång istället...

Tack ändå för min plats! Ni får ha det så kul! :)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Hej hörni, tyvärr är skidresan tidigarelagd för ett stopp i Östersund en natt så jag kan tyvärr inte komma[emoji20] Känns sjukt trist för jag såg fram emot min första gtg men jag får haka på nästa gång istället...

Tack ändå för min plats! Ni får ha det så kul! :)
Schysst att du meddelade så tidigt, ha nu så trevligt i skidbacken och i ÖS så kommer du till nästa GtG! :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
image.jpg

Jag kanske missar det här men missar inte fina klockor på krogen ;)
 
SAMTLIGA som ska delta i eventet, skicka ett PM till mig med ert riktiga namn (Till namnskyltar)
Kommer ni INTE av någon anledning om ni tidigare sagt att ni ska, skriv det i TRÅDEN, INTE I PM.

Samtliga som kommenterat tråden är således berörda på ett vis eller annat. (De som redan lämnat återbud i tråden är ej taggade och således är deras frånvaro noterad.)
Apansson
AdamST
cultshit
snoozarn
Tonic
Erik1
Spencer66
JS
Cryssarn
slimjim
Kotten
Fabian
k0ltrasten
meo_swe
Floduttern
Uffe
almeyero
Mekmek
Christian
Snårtas
Compiss
EricMcG
Chuck
MJ24
Obeedoobe
Klockers
masterkiller
Palenkovich
john b
Zackarias Dullfiere


Nedanstående är på väntelista ifall någon ovanstående skulle få avhopp.


mruhr
Vonlind
Wii
TimJohansson
gruby
Jokkmokkswe
Jens
Aquaracer2
Mrsheepshooter
Hugii
ranepaj
Mike
Perpetual
Martin Schönning
hollow123
n1tro
Davvan
Micke Ni
Fedor
mruhr
Beastie
Nexus
konkas


Samtlig info om tid & plats skickas i PM kl. 18.00 IKVÄLL, har man inte meddelat att man SKA komma vid den tiden så lämnas plats åt andra.

God fortsättning på er!
 
Som sagt, eftersom det varit mycket OT och tjäbbel i tråden så är det enklare för mig som planerar att göra på detta vis.
Jag är väl medveten om att en del på första listan inte ska vara med, men exakt vilka är lite oklart.

Jag är och väl medveten om att du och Nexus mycket gärna vill komma, och det är nog inget problem, jag vill bara lösa allt omkring först! :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Öö om jag anmält mig måste det varit på fyllan. Jag är för övrigt osså för gammal men ni ungdomar får ha det så skoj.
 

meo_swe

Audemars
tjabba!
Jag jobbar tyvärr den 29, och kommer inte ifrån jobbet förren den 31:a... :(Så ni kan ta bort den här från listan. Om ni inte vill komma förbi slottet och bli häktningsgripna;)
 
Topp