• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förvaring - hur löser ni det?

ARTEA

Omega
Förstår inte hur man kan lägga 1500 på en låda för 24 klockor när det finns exakt likadana på ebay för cirka 300kr från Tyskland.
 

ARTEA

Omega

CLT

Rolex
Du förstår min poäng, det finns inget annat än Kina i den prisklassen jag nämnde ändå, speciellt inte för 24 klockor. Din jämförelse var så usel att jag inte ens vet om du var seriös eller inte.
Min jämförelse är relevant.

Men precis som du skriver så får man samma box för ett par hundralappar som man köpet från en svensk shop för runt 2000kr. Men finns ju boxar i bra kvalité för ungefär samma pengar.
 

demondave

Rolex
image.jpeg


image.jpeg


Pappslöjd! :D
 

Johan S

Omega
Jag kör old school. I i box när klockan är hemma och inte på armen och pouch när jag reser. Har dock funderat på en winder ett tag men aldrig slagit till.
 

månljus

Panerai
Förvarar mina klockor i en klocklåda som jag fått av min flickvän. Den är i trä och glas och har plats för fem klockor, dock brukar en del klockor hamna på sidan av och istället läggas på byrån klocklådan står på.
 

Sgt Hal

Omega
Råkade få veta att det huserar en schatullmakerska av världsklass nästgårds, Charlotte Mrani. Vad sägs om en trälåda för styvt 30 000... Med plats för 9, inget snurr, inget kodlås :) (ingen featured post detta, Läste en artikel i dagstidningen)

http://www.charlottemrani.com/
 
Topp