• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F**k you Coca-Cola

Hugii

Audemars
Hahah julmust är för barn...
Underskatta aldrig coca cola (om du använder den på rätt sätt) ;)

20151121_205720.jpg


Ps. Dessurom färre kalorier :)
 

Omega87

Rolex
Prövade den här igår. Var först skeptisk till kombination julmust och rom men det var riktigt gott :) Inget pretentiöst märke men får väl fördjupa mig i ämnet ;)
 

Bilagor

  • Screenshot_2015-11-22-19-28-46.png
    Screenshot_2015-11-22-19-28-46.png
    27.7 KB · Visningar: 110

JaTack

Rolex
2-Faktor
Skrev till Carlsberg som äger apotekarnes och frågade om det var sant att 33cl glasflaskor skulle tas ur produktion.

Fick följande svar:
"Hej Mr X,
Tack för ditt mail.
Vi har producerat massor av 33 cl glasflaskor med apotekarnes julmust.
God Jul"

Det här svarar ju inte alls på min fråga.. Får bli ett nytt mail!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Dementerat!!! (Tillräckligt dementerat i alla fall) :D :D :D
"Vi har ingen information I nuläget om att det ska sluta producera julmust på glasflaska."
julmust_33cl.png

Testade Freeways must, väldigt bra för priset. Helt klart i klass med standardmusten! Kan vara för att det är tidigt i mustsäsongen.

Nu måste jag dock testa Nygårdas bourbon-lagrade.
 

Icaras

Rolex
Dementerat!!! (Tillräckligt dementerat i alla fall) :D :D :D
"Vi har ingen information I nuläget om att det ska sluta producera julmust på glasflaska."
julmust_33cl.png

Testade Freeways must, väldigt bra för priset. Helt klart i klass med standardmusten! Kan vara för att det är tidigt i mustsäsongen.

Nu måste jag dock testa Nygårdas bourbon-lagrade.
Man anålae aldrig när det gäller must. 100 spänn flaskan för kvalitetsmust hade fortfarande varit värt det :p
 

Oew

Rolex
Efter en dags letande så fick jag tag i några flaskor Zeunerts, går ju inte att dricka vanlig julmust efter det! Måste försöka hitta mer dock då det bara fanns 5 flaskor där jag hittade det.
image.jpeg
 

soderlund

Cartier
Rätt vinnare. Men det har jag redan insett. Har hittills i år köpt på mig 25 flaskor av den.:cigar:
878392.jpg
Härligt, själv vart det en trip till systemet enkom för att köpa 10 flaskor, jäkla otympligt att konka hem bara. Har förövrigt köp denna must sedan de lanserade den på systemet. Den på Bourbonfat är såå mycket godare än den på romfat.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Härligt, själv vart det en trip till systemet enkom för att köpa 10 flaskor, jäkla otympligt att konka hem bara. Har förövrigt köp denna must sedan de lanserade den på systemet. Den på Bourbonfat är såå mycket godare än den på romfat.
Japp, bourbonfatlagrat är bäst! :)
Jag brukar köpa ett gäng flaskor varje gång jag är förbi systemet. Det blir ganska många flaskor som dricks upp före jul, men sen är det en perfekt alkoholfri måltidsdryck för hela året (drack upp den sista flaskan av förra årets batch några veckor innan årets släpptes). Ett år köpte jag runt 60 flaskor.:hungry:
 

Lowe92

Cartier
Någon som har tips på var man kan hitta Zeunerts i Göteborg? Har inte testat den innan och efter alla hyllningar här känner jag att det är ett måste!
 

Lowe92

Cartier
Behöver med lite Zeunerts! Ingen svarade på var det fanns i Göteborg så försöker med Jönköping då jag kommer vara där närmsta veckorna. Eller vilka butiker som vanligast har den, är det Ica maxi?
 
Topp