Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår hypen och hur sällsynt den är men tycker den är riktigt tråkig. Tänk om den hade haft svarta subdials däremot.....
Så jävla cool!
Det har du helt rätt i, inv. Panda hade varit något. jag tycker mest logon på tavlan är skit tuff!Förstår hypen och hur sällsynt den är men tycker den är riktigt tråkig. Tänk om den hade haft svarta subdials däremot.....
Alldeles för stora, alldeles för polerade. Men fin tavla och visare.Förutom Yonssons superba recension på Autavian, är det någon som har några andra tankar kring dessa modeller ?
Tycker både folkets Autavia samt heuers birthday edition verkar riktigt trevliga.
Hittar inte recensionen, kan du länka? Har inte testat modellen men den är lite för stor för min smak iaf[ATTACFörutom Yonssons superba recension på Autavian, är det någon som har några andra tankar kring dessa modeller ?
Tycker både folkets Autavia samt heuers birthday edition verkar riktigt trevliga.
Här kommer den. https://klocksnack.se/threads/recension-tag-heuer-heritage-chronograph-autavia.73435/Hittar inte recensionen, kan du länka? Har inte testat modellen men den är lite för stor för min smak iaf
Riktigt fin! Gillar tavlan - så balanserad !
Haha, antingen var det en dyr öl eller en väldigt billig klocka Hur som helst så är den väldigt fin. Fungerar den?
Lovade att lägga till att det var en dyr hipstern IPA så han sålde sig inte billigt
Den fungerar inte så en öl var nog rätt pris. Men får stå bredvid mitt andra Heuer-stoppur (som saknar glas)Haha, antingen var det en dyr öl eller en väldigt billig klocka Hur som helst så är den väldigt fin. Fungerar den?
+1Förstår hypen och hur sällsynt den är men tycker den är riktigt tråkig. Tänk om den hade haft svarta subdials däremot.....
Har du fått nya visare?!
Det står ju i blocket annonsen vilken modell klockan harNågon kunnig här som vet något om denna modell samt vad den kan vara värd?
Ingen aning.Har du fått nya visare?!
Japp och krona!Har du fått nya visare?!