• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Förenade Studenter - En tråd för alla oss som pluggar

regnguden

Rolex
2-Faktor
Jag har inte hämtat ut min examen även om jag är färdig. Däremot har jag 5p "Dinosauriernas tidsålder" i Uppsala som jag aldrig lyckats klara av, vilket betyder att jag har kvar mitt kårleg och får som 30ish förkovra mig i unga studentskor, fortfarande :heart:
Är det någon form av arkeologi eller geologiutbildning du går eller? :D
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Uppsala universitet rep! Läser till Ämneslärare och är inne på termin 10, sist-spurten nu! Jag planerar att fira examen med en rejäl klapp på axeln i form av en Omega AT. Just nu kör jag en SKX007 som beater. Jag har även en äldre Seamaster Deville som åker fram titt som tätt, ibland till vardags men allt som oftast till kostym. Bland mina fellow studenter är utbudet och intresset nästintill obefintligt. Det som återfinns av intresse är dock två IWC portuguese, två riktigt fina klockor alltså. Men som sagt, förutom det är det mycket DW och Gant.

Kul med en studenttråd! (även om jag bara har någon månad kvar av denna underbara period) :)
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Fint med en sån här tråd när jag har 1 månad kvar på juristprogrammet! :D
Pluggar i Lund givetvis, verkar ju som att vi är ett par stycken åtminstone. Kanske läge för en GTG snart?
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Fint med en sån här tråd när jag har 1 månad kvar på juristprogrammet! :D
Pluggar i Lund givetvis, verkar ju som att vi är ett par stycken åtminstone. Kanske läge för en GTG snart?

Månad kvar här också, uppsatsen bjuder på sällan skådad ångest. Just nu i kvalet om jag hinner bli klar till deadline eller inte... (Dock inte Lundastudent, så kanske faller bort ;) )
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Nu kör jag en episk bump på min egna tråd och ställer denna enkla fråga: Vilka KS:are har vi på Uppsala Universitet? :)
 
Topp