• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Verkligen! Blir jungfruresa med Luxor till helgen faktiskt, så kan man bada i avföringen i lugn och ro! Allt snack i tråden och bilderna från @Spincini har gjort mig sugen alldeles för länge.

Opera & La Capitale är dofter som @Sthlm-Nicklas lovordat länge vilket ledde till att jag äntligen fick tummen ur vad gäller dem också.

Sen har jag haft span på Mamluk och AIII också ett tag. Provade AIII nu ikväll, riktigt jäkla bra. Varm, orientalisk men tvålig och clean på samma gång.
Underbart! Det är nästan så att du måste anteckna dina upplevelser av Luxor timme för timme. Den är magisk - stall så det skriker om det. Men en av mina (och sambons) favoriter.

Opera har jag inte testa men väl La Capitale. Mycket trevlig om än liiiite för söt för min smak.

Skulle gärna testa AIII då jag endast testat AII innan för att jämföra. Har du möjligen testat båda och kan jämföra?
 

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Gillar inte riktigt le male DNAt i grunden men denna I like.. så fick bli en spontanare på stan nu när det ändå var 25% 🤷🏼‍♂️
5120FC66-BADB-44B8-92AA-74CCA2EE973E.jpeg
 
Underbart! Det är nästan så att du måste anteckna dina upplevelser av Luxor timme för timme. Den är magisk - stall så det skriker om det. Men en av mina (och sambons) favoriter.

Opera har jag inte testa men väl La Capitale. Mycket trevlig om än liiiite för söt för min smak.

Skulle gärna testa AIII då jag endast testat AII innan för att jämföra. Har du möjligen testat båda och kan jämföra?
Det ska jag göra!

Yes! Drydownen är rätt lika men mer fokus på rosen i III upplever jag, renare, såpigare, tvåligare medan II är mer orientalisk och kryddigare. Länge sedan jag testade II dock!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Helvete - det var ju den serien med. 🤦 Fortsätter isf på sosse-spåret och frågar var jag bäst samplar Spirit of Dubai. Fejjan?

Nä, otroligt dåligt med SoD på fejjan.


Eller SoDs egna hemsida.
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Nä, otroligt dåligt med SoD på fejjan.


Eller SoDs egna hemsida.
Sinnessjuka priser egentligen 59 EUR + moms för ett sample på 5 ml... Detta blir en nudelätarmånad märker jag.
 
  • Wow
Reactions: S.L

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Mycket snack om "sossigt" "sossar" i tråden nuförtiden, så var det inte tidigare.
Älskar det:heart: :D Jag är så stolt!

För att ställa en öppen fråga riktad till alla i tråden:

Har ni något ni går och spanar efter just nu? Skulle behöva lite tips och liknande på roliga parfymer jag inte har.
Det rycker i plånboken men vet inte riktigt vad som är värt att köpa. Något lite udda kanske, alla prisklasser intressant.
Vad har ni på önskelistan till tomten?
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Mycket snack om "sossigt" "sossar" i tråden nuförtiden, så var det inte tidigare.
Älskar det:heart: :D Jag är så stolt!

För att ställa en öppen fråga riktad till alla i tråden:

Har ni något ni går och spanar efter just nu? Skulle behöva lite tips och liknande på roliga parfymer jag inte har.
Det rycker i plånboken men vet inte riktigt vad som är värt att köpa. Något lite udda kanske, alla prisklasser intressant.
Vad har ni på önskelistan till tomten?
Denna kommer finnas i samlingen förr eller senare, ingen man blindköper 🤔
 
Mycket snack om "sossigt" "sossar" i tråden nuförtiden, så var det inte tidigare.
Älskar det:heart: :D Jag är så stolt!

För att ställa en öppen fråga riktad till alla i tråden:

Har ni något ni går och spanar efter just nu? Skulle behöva lite tips och liknande på roliga parfymer jag inte har.
Det rycker i plånboken men vet inte riktigt vad som är värt att köpa. Något lite udda kanske, alla prisklasser intressant.
Vad har ni på önskelistan till tomten?
Jag har en flaska FDB - Parisian på väg in. Den är helt fantastisk, det enda som går att anmärka något på är prestandan, tyvärr.

Eftersom du gillar Golden Dallah tycker jag att du ska spana in Starlight! Liknande typ av kryddighet.

Det är mina senaste inköp.
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Senast ändrad:
Topp