• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Man inte bara ÄR oärlig av kopior. Man BLIR oärlig.

Cryssarn

Rolex
Inga fejkade produkter här inte. Tittar dock på streamad NHL eftersom viaplay är helt värdelöst när det kommer till det. Alltid strul när jag ville komma åt gamecenter. Som tur är så har dom inte köpt rättigheterna för NFL här i norden....än så länge.....
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Så du menar att det är okej att köra runt med fälgar som inte är original men på pricken liknar originalfälgar från BMW, Audi och Mercedes som exempel?

Exakt! Folk gnäller på Steinhart men annonserar efter replika fälgar. Bara för att man är nernördad i ett ämne så verkar det okej att göra övertramp i andra där man "inte bryr sig " lika mycket.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Inga fejkade produkter här inte. Tittar dock på streamad NHL eftersom viaplay är helt värdelöst när det kommer till det. Alltid strul när jag ville komma åt gamecenter. Som tur är så har dom inte köpt rättigheterna för NFL här i norden....än så länge.....
Det är väl viasat som har rättigheterna till nfl också. Än så länge kör de väl bara söndagar på tv10 men det lär väl ändra sig till just viaplay gissar jag.

Kollar serie A streamat eftersom det är ett helvete att se matcherna här.

Fake undviker jag även om jag misstänker att en orientklocka jag köpte som original är franken.

Edit//Stavfel
 

Cryssarn

Rolex
Det är väl viasat som har rättigheterna till nfl också. Än så länge kör de väl bara söndagar på tv10 men det lär väl ändra sig till just viaplay gissar jag.

Kollar serie A streamat eftersom det är ett helvete att se matcherna här.

Fake undviker jag även om jag misstänker att en orientklocka jag köpte som original är franken.

Edit//Stavfel
det vet jag inte, men med NFL så kan man köpa gamepass direkt från nfl.com
 
Topp