Jag har handlat från Plus watch såväl som från ett otal andra italienska, tyska, holländska, spanska, brittiska, danska, finska, franska, grekiska, österrikiska osv näthandlare och sällan haft problem med kommunikation annat än en eventuellt bristande engelskkunskap i något enstaka fall. Jag har aldrig förstått dessa frågeställningar egentligen, som sagts kan man mejla nästa om svaret inte är tillfyllest. Jag ksn dock rekommendera er att annonsera ut en klocka på Blocket, KS och TTT så får ni en minidos av hur det kan tänkas vara att få hundratals meningslösa mejl med önskemål om tekniska specar på klockan, fler bilder, bästaprisfrågor vilka du vet inte kommer leda till affär.
Jag har nyligen besvarat mängder av sådana förfrågningar, tom från ett par deltagare i denna tråd, och fått vidare svar från maximalt en femtedel. De allra flesta svarar inte alls eller dröjer upp mot en vecka innan nästa fråga mejlas.
Och det här med att skicka pengar. Ja det finns helt enkelt en gräns för hur nervös man får lov att vara. Avgör själv var din gräns går och agera utifrån det.
Jag har nyligen besvarat mängder av sådana förfrågningar, tom från ett par deltagare i denna tråd, och fått vidare svar från maximalt en femtedel. De allra flesta svarar inte alls eller dröjer upp mot en vecka innan nästa fråga mejlas.
Och det här med att skicka pengar. Ja det finns helt enkelt en gräns för hur nervös man får lov att vara. Avgör själv var din gräns går och agera utifrån det.