• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

Jonte.L

Panerai
Riktigt kul klocka för pengen, känns gummit OK? 🙂

Ja men det gör det. Jag tyckte det var skönt. Men jag gillar inte plastspänne & keeper men det går ju att byta. Har beställt ett vario läderarmband till den. Såg det på nätet. Tyckte det var så grymt snyggt. Håller med dig. Väldigt kul för inga pengar. Du har med länk va?
 

Jonte.L

Panerai
Ja men det gör det. Jag tyckte det var skönt. Men jag gillar inte plastspänne & keeper men det går ju att byta. Har beställt ett vario läderarmband till den. Såg det på nätet. Tyckte det var så grymt snyggt. Håller med dig. Väldigt kul för inga pengar. Du har med länk va?
Edit, gummit är bekvämt men känns lite billigt. Men bekvämt på armen ändå
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Ja men det gör det. Jag tyckte det var skönt. Men jag gillar inte plastspänne & keeper men det går ju att byta. Har beställt ett vario läderarmband till den. Såg det på nätet. Tyckte det var så grymt snyggt. Håller med dig. Väldigt kul för inga pengar. Du har med länk va?
Härligt! Det stämmer, körde med länk. Den är inget vidare men duger för priset. Är lite sugen på att köpa mod kit men det kostar en slant.
 

Jonte.L

Panerai
Härligt! Det stämmer, körde med länk. Den är inget vidare men duger för priset. Är lite sugen på att köpa mod kit men det kostar en slant.
Ja jag såg också det. Sapphire glas och Metall lät tufft. Men mer än 3ggr vad jag gav för klockan tar emot lite.

Okej, ja för en femhundring står jag nog ut med länken. Grymt snygg kombo. Men nu blev jag lite sugen på en alien casio. Retro casio är ett hyfsat hål att gräva i precis som g Shock. Men de kostar som 3 pizzor ungefär så man kan ju leka lite 😀
 
Senast ändrad:

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Denna åkte på ikväll.

9F26ACC7-0C5B-4E99-B5F0-5402D5C1A9E1.jpeg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Idag fick jag hem två paket samtidigt från olika butiker.

20230207_173110.jpg


Två Casio. Den ena från Brandfield och den andra från Klockmagasinet.

20230207_173347.jpg


20230207_173458.jpg


20230207_173839.jpg


Detta blir min tredje 6900 G-shock. Och den andra är min tredje Casio som inte är G-shock. Den kallas för Casio Royale.
Lilla julafton så här i början på februari! 🥳

20230207_174159.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
När jag sa att den kändes nästan som en titanklocka så var det en underdrift. Enligt min köksvåg är den 2-3 gram lättare än Titaniummodellen Citizen BM7430-89L!

20230208_194955.jpg
 
Topp