• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Sjöö Sandström Royal Steel Classic

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Bygger trampbil. Säger ju lite om vilken nivå min universitetsutbildning ligger på. ;) Många lampor i taket gör att tavlan lever så mycket att man knappt ser vad tiden är!
image.jpeg
 

Obeedoobe

Friends of KS
Häftig! Visste inte att dom fanns med rosa tavla! Är det något man kan köpa eller är det en äldre Royal Steel?
Ja den är allt lite fräsig! Vet inte om man idag kan få tag i en rosa hos AD? Tror att denna är från i början av 2000-talet. Ett som är säkert är att den behöver en kompis att gosa med i klocklådan. Jag ska vinna!:D

Mvh
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Ja den är allt lite fräsig! Vet inte om man idag kan få tag i en rosa hos AD? Tror att denna är från i början av 2000-talet. Ett som är säkert är att den behöver en kompis att gosa med i klocklådan. Jag ska vinna!:D

Mvh
Har inte sett någon hos AD iaf! Däremot kanske det kan köpas till efteråt? Vet inte vilka färger som finns tillgängliga, men vi har ju gratis tavelbyte i vinsten :)
Annars kanske det var någon grej dom körde med i början av 2000-talet!
Haha, önskar dig lycka till, men inte för mycket lycka bara... ;)
 
Topp