• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RADO R5.5 vad tycker panelen?

...om dom?

tumblr_mtd899xJPG1qazg1ao1_500.jpg


tumblr_mtnxk4gJq31qazg1ao1_500.jpg


r5.5-10.jpg


Verkar ligga runt 7-10 lax på C24...
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Cool!
Den längst ner till vänster på samlingsbilden tyckte jag faktiskt var riktigt snygg...

Aldrig spanat på Rado innan.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Rätt harmonisk faktiskt. Blandning av Rado, Swatch och Ikepod i en 70-talsanda.


Ganska spot-on analys av klockan tycker jag, som tyvärr inte faller mig i smaken. Trots att jag gillar en del av Rados "vanliga" keramiska modeller.

Subdialsen får klockan att se ännu billigare ut den här gången. Kanske får en helt annan upplevelse IRL?
 
Älskar dem, R5.5 chrono automatic är en av mina "Graaler". Att de är sintrade i keramik gör saken ännu coolare och den keramiska länken/boetten ligger riktigt bra mot armen och den är riktigt bekväm!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Pass.
Men jag har lärt mig att aldrig säga aldrig. (Sa han med en rootbeer på armen...) :happyhappy:
 
c7fc8afe.jpg


Kanske inte passar här, för det var inte den klockan vi pratade om, men den här hade jag ett tag, och DET var en klocka som stack ut ! 119 diskreta små diamanter gjorde inte saken värre...
Ursäkta kladdet...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tycker personligen att Rado har en del intressanta och udda klockor att erbjuda till helt ok priser. Kan dock förstå att dem inte är för alla. IMO ett roligt och udda val med riktigt bra kvalité.

rado-r5_5.jpg

Rado-R1-2-630x378.jpg

1327948641-rado.jpg

Rado-Watches-Collection-2013-12.jpg
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp